nőStények

Nőktől, nem csak nőknek…

Gondolkodunk és írunk, moralizálunk, okoskodunk és néha lemegyünk vadállatba. Nőktől, nem csak nőknek. Tudományról, művészetről, egészségről és minden másról mindenkinek...

Beszélgessünk! – 4.

máj - 23 - 2012
nostenyek

Gondolva azokra, akiknek a világ végéről olvasnak bennünket, és nem győzik kivárni, hogy a lassú net betöltse a több száz hozzászólást, íme itt az új beszélgetős rovatunk.

További kellemes beszélgetést világvégén innen és túl!

 

297 hozzászólás

  1. Chang Yai szerint:

    kösziiii! világvége jelentkezik! mellesleg jobb a net, mint a thai sulimban volt, de akkor is lusta vagyok fél percet várni. mondjuk nem mintha bárki is beszélgetne a beszélgetősben, de soha nem lehet tudni, hátha pont most lesz kedve mindenkinek :-)
    be vagyok havazva teljesen, de otthon nincs net, úgyhogy a melóban látványosan mást csinálok, és otthon dolgozok este, remélem, nem kapnak el érte hamarosan.
    most rohanok mert felszolgálták a reggelit :-)

    VálaszVálasz
  2. Ziebi szerint:

    Jó reggelt. :)
    Én még megpárolom a brokkolit, bedobozolom akaját és dőlök aludni, ki vagyok nyúlva.
    Szép napot mindenkinek! :)

    VálaszVálasz
  3. Ziebi szerint:

    A paprikáscsirke finom párolt brokkolival is. CSak úgy mondom ha valakit érdekel :D

    VálaszVálasz
  4. Csutkababa szerint:

    @Ziebi:
    Nekem mondod?
    Bár, ha túladagoljuk… A lányom végigcsinált egy 2 hónapos fehérje-zőccség kúrát. napi negyedkiló brokkolival. Az atyaisten is brokkolis volt itthon :D

    VálaszVálasz
  5. Ziebi szerint:

    @Csutkababa: :D
    Na annyit nem tudnék enni belőle, akkor veszem amikor ócsó, így azért még belefér, hetente egy-egy nap van köretnek, max 2.:)
    Most csak azt csináltam hogy a tészta fele helyett brokkolit pakoltam, kíváncsi voltam milyen lesz így együtt, teljesen okés, nem hiányzott több tészta, szóval valószínűleg megtartom. Mondjuk még megvárom mit szól hozzá a férjem. :)

    VálaszVálasz
  6. madz szerint:

    a konkrétumok nem aktuálisak benne, de ma van a napja
    http://nostenyek.com/2011/05/24/mire_jo_egy_torulkozo/

    VálaszVálasz
  7. sophiataylor szerint:

    @madz: Akkor irány az űr, meg egy jó kis kaja a vendéglőben, a világ végén. :)

    VálaszVálasz
  8. madz szerint:

    csak nehogy a vogonok vegyenek fel…

    VálaszVálasz
  9. hicudzsi szerint:

    Mi is viszünk ma mindenhova törülközőt. :)

    VálaszVálasz
  10. Chang Yai szerint:

    soha nem bírtam pár oldalnál többet elolvasni belőle, egy kukkot se értek!
    de legalább a törölközős dolgot hallottam már sokszor és tudom, miről van szó :-)
    törölköző az majd kell, nagyon esik az eső.
    suliban vagyok, mert itt a legegyszerűbb a net.
    a lakótársam este repül haza, kb 16 óra alatt feladta az egészet, és elege lett, nem értem, komolyan nem, mitől lehet ennyi idő alatt besokallni! ok, volt egy kis áramszünet otthon, minden nap van, éppen 12 óra on, 6 óra off a rendszer, de ezt simán ki lehet bírni…. két éjszakát végigzokogott, és egy ponton úgy kellett lebeszélni arról, hogy a reptérre rohanjon azonnal (este 8 körül….) teljesen ki vagyok merülve, leszívott a nő, pedig arra kellene az energiám, hogy hétfőn találkozom a gyerekeimmel végre, és ott helyből le kell nyomnom egy osztályfőnöki órát meg két angolt a harmadikosoknak. ezen agyalás helyett egy 38 éves nőt kell vígasztalni bakker :-( ((
    én teljesen jól vagyok, a suliban minden simán 21. század, a lakás is teljesen ok, és mindenki nagyon kedves, segítőkész. mivel kis iskola, simán olyan lesz az egész szerintem, mint egy nagy család. csak éppen rohadt sok meló. de azt már megszoktam.

    VálaszVálasz
  11. Ziebi szerint:

    Bakker, nem si tudtam, de volt nálam törölköző :D

    @Chang Yai: hát, legalább te jól vagy, ez legalább jó.
    TE nem írsz blogot véletlenül? tök érdekes lenne többet olvasni az ottani életről.

    VálaszVálasz
  12. Chang Yai szerint:

    dehogynem írok blogot :-) de még mindig a nyaralós képeket rakom ki éppen, meg nem valami szisztematikus és rendszeres egyébként sem az egész.

    VálaszVálasz
  13. hicudzsi szerint:

    @Chang Yai: Ez sokkoló. Tényleg ennyire nem bírta? És előtte is már az országban lakott? Vagy merrefelé?

    Úgy örülök, hogy lehet neked bejön a váltás!!! Nagyon drukkolok!

    (Na jó sokat dumáltam most nektek, ezért inkább elhúzok tanulni :) )

    VálaszVálasz
  14. Chang Yai szerint:

    Hicu, volt már egyedül Amerikában és Thaiföldön is egy évet, a családja nélkül. ok, megértem, hogy valakinek hiányoznak a gyerekei, nagyon sajnálom az összes ilyen filipina tanárt, maláj és indonéz cselédlányt, de állítólag eddig semmi baja nem volt, jó referenciák mindenhonnan, most meg seperc alatt kiborul onnan indulva, hogy éppen nincs áram. de ok, inkább most szaladjon, mint 3 hét múlva, csak épp kínos, hogy hétfőn első nap.

    (egyébként én még a liftbe is beszorultam a főnökömmel és 3 másik kollégával együtt érkezés után 30 perccel, “welcome to Myanmar” röhögtünk, és az egyikük megesküdött rá, hogy habár 5 hónapig lakott itt, ilyen liftes malőr korábban soha nem volt, aha én is ezt mondanám :-) )

    VálaszVálasz
  15. hicudzsi szerint:

    @Chang Yai: A liftes sztori nem semmi :D :D

    VálaszVálasz
  16. tehenke szerint:

    hu, nekem kimaradt hogy eljottel Thaifoldrol. Pont Burmaba??? Nem durva ott a helyzet?

    Nalunk ferj nem szereti a brokkolit, aztan egyszer csinaltam egy grillezett brokkolis salatat (semmi extra, csak nagyon rovid ideig kell fozni, aztan grillserpenyoben megsutni, meg szinte ropogos, az ontet meg olivaolaj, csili, szardella es fokhagyma osszemelegitve amig a szardella felolvad, nem is lehet benne erezni), na azota is emlegeti milyen finom volt.

    VálaszVálasz
  17. Chang Yai szerint:

    Tehenke: hát kicsit harmadik világbeli állapotok vannak a városban itt-ott, viszont iszonyú sokat fejlődött a két évvel ezelőttihez képest, szóval kellemes meglepetések sorozata, mondhatni. persze nyilván nem a városszéli nyomornegyedben lakok meg mászkálok. az áramszünetek perpill teljesen kontrolláltan, órarendszerűen vannak, nem esetlegesen, ez is ok. az iskola teljesen modern, sőt, sokkal jobban felszerelt, mint a thai iskolám volt. a fizetés meg a duplája. épp most találkoztam az osztályommal, iszonyú nagy dumás mindenki, le se lehet lőni őket. szerintem minden rendben lesz :-) (most megyek vissza dolgozni)

    VálaszVálasz
  18. Pannacotta szerint:

    van valaki erre, akinek ugyanúgy nincs kedve dolgozni ma, mint nekem? :-D költői volt a kérdés. Vannak szép napok, amikor tényleg nem akaródzik. hajjajj :-)

    VálaszVálasz
  19. madz szerint:

    @Pannacotta: hát nálunk most munkaszüneti nap van… :D

    VálaszVálasz
  20. Pannacotta szerint:

    @madz: itt is… ééérteeed? :-) és nekem mégis dolgoznom kell, ááá (ha az ember szabadúszó, akkor ez ezzel jár, nincsenek szabadnapok) persze ne sírjak, én választottam :-)

    VálaszVálasz
  21. madz szerint:

    @Pannacotta: ééértem, persze, nekem meg tanulnom kéne…

    VálaszVálasz
  22. Pannacotta szerint:

    @madz: na asse jobb. Mit tanulsz éppen (továbbképzés?)

    VálaszVálasz
  23. madz szerint:

    @Pannacotta: hát éppen hívhatjuk annak is :D (phd)

    VálaszVálasz
  24. Pannacotta szerint:

    ja, már emlékszem :-) írtad egyszer. Én a képzést befejeztem, nekem csak a mű van hátra, de attól félek, úgy is marad. :-)

    VálaszVálasz
  25. madz szerint:

    @Pannacotta: na ugyanitt tartok én is, megvan az abszolutórium… immár másfél éve :) most viszont elkezdtem anyagot gyűjteni meg szakirodalmazni, mert nem látom lehetetlennek, hogy sikerül valamit összehoznom :D

    VálaszVálasz
  26. Pannacotta szerint:

    @madz: nem, nem lehetetlen, csak nagyon sok idő kell hozzá, és motiváció. Én időt még csak-csak tudnék rá szorítani, de semmilyen motivációm nincs.

    VálaszVálasz
  27. madz szerint:

    @Pannacotta: igen, ezzel szenvedtem én is egy évig, pedig itthon voltam, még melóm se volt, de valahogy képtelen voltam elindulni. elég nehezen szedtem össze magam, de most úgy tűnik, beindult

    VálaszVálasz
  28. sophiataylor szerint:

    @madz: Akkor hát hajrá! Nekem épp a június 5-i doktori szigorlatra kellene tanulni. :D
    A tézisem egyik opponense megküldte a bírálatát, azt meg is válaszoltam, a másikra várok. Ha 2 héten belül megkapom, akkor még júniusban védés is lehet belőle. :)

    VálaszVálasz
  29. madz szerint:

    @sophiataylor: jesszusom, egy hónapon belül szigorlat meg védés? én örülök, ha csak egy év lesz a kettő között :D

    VálaszVálasz
  30. sophiataylor szerint:

    @madz: Ha megérkezik a bírálat időben, akkor igen. Ha nem, akkor várhatok szeptemberig, mert nyári álomba zuhan az egyetem.

    VálaszVálasz
  31. Chang Yai szerint:

    hű itt mindenkinek PhD-je lesz, hova ássam el magam? (én egyszerűen nem bírtam azt, hogy l’art pour l’art basszuk a semmit, ahelyett, hogy azzal az energiával valami értelmeset, kézzelfoghatót stb csinálnánk.) egy év munka validálni egy szaros kérdőívet, naneeeee. közben meg végignéztem, hogy a húgom egy kamu phd programban gyakorlatilag arra megkapta a fokozatot, hogy egy halom adaton lefuttatott két t-tesztet, nagyjából, két év alatt készen volt mindennel cakkpakk. az én évfolyamtársaim közül a leggyorsabb, egy munkamániás nagyon okos szingli csajszi 6 év alatt bírta legyűrni. nagyon nehezen tudtam megemészteni az egészet, hogy ehhez egyszerűen én nem vagyok elég jó, vagy elég kocka, vagy nem is tudom :-( ((

    VálaszVálasz
  32. Chang Yai szerint:

    ja, mindenkinek sok kitartást hozzá!! ügyesek vagytok, riszpekt :-)

    VálaszVálasz
  33. animmam szerint:

    Ez egy olyan jo kis hely volt, de mostanaban egyre tobb mindenen van egymas torkanak eses!! Mintha elszallt volna a fene nagy tolerancia meg a dumaljuk meg elve…..

    VálaszVálasz
  34. madz szerint:

    vagy csak szar passzban van mindenki :D

    VálaszVálasz
  35. cozumel szerint:

    @animmam: anni, vannak temak, amik nagyon kihozzak mindenkibol az indulatokat… mint az eletben is

    VálaszVálasz
  36. animmam szerint:

    @madz:
    erre en is gondoltam!! Ez az ev nem ugy megy ahogy kellene…Mindig azt mondjak hogy ennel rosszabb nem lehet, de mindig tud lenni! Kicsi csaladom kis sziget a kiterjedt csaladommal valo gondjaimban.

    VálaszVálasz
  37. madz szerint:

    @animmam: igen, asszem, most mindenki tudna mesélni…

    VálaszVálasz
  38. animmam szerint:

    Lehet pont abban a korban kezdunk lenni, mikor 100% kellene a gyerekekhez ferjhez, de a szuleink is kezdenek nagyon sok segitsegre szorulni!? Nem konnyu menet kamaszokkal es “hetvenkedokkel” :)

    VálaszVálasz
  39. madz szerint:

    @animmam: igazából nekem most a családommal van a legkevesebb bajom :)

    VálaszVálasz
  40. Ziebi szerint:

    @Chang Yai: nyugi, nekem nem lesz. :) )

    VálaszVálasz
  41. Chang Yai szerint:

    Ziebi: most megvigasztaltál ;-)

    VálaszVálasz
  42. Ziebi szerint:

    @Chang Yai: már érdemes volt felkelni :D

    VálaszVálasz
  43. sophiataylor szerint:

    @animmam: 2012 van, közeleg a “világvége”, illetve a globális paradigmaváltás. Előtte pedig fokozódik a feszültség, a szenvedés, a fájdalom. Szintén globálisan.

    VálaszVálasz
  44. Chang Yai szerint:

    ó, a világvégéről elfeledkeztem! október ugye? akkor már félévi szünet lesz éppen. mennyire biztos? mert ha eléggé, akkor szerintem fel kellene mondanom, és a hátralevő kis időt utazgatással tölteni. hű, ezen gondolkoznom kellene egy kört.

    VálaszVálasz
  45. Csutkababa szerint:

    @Chang Yai:
    nem december 26? én így emléxem …

    VálaszVálasz
  46. Chang Yai szerint:

    nehogymá a karácsonyi szünetet akarják elrontani nekem, az elmúlt hét évben dolgoztam karácsonykor, most mehetek nyaralni, erre tessék! semmire nincsenek tekintettel! :-D

    VálaszVálasz
  47. Csutkababa szerint:

    @Chang Yai:
    Figyi, legkésőbb dec.31-én kiderül, kinek volt igaza, várunk a világvége-afterpartyra :)

    VálaszVálasz
  48. Chang Yai szerint:

    a legközelebbi világvége mikorra van prognosztizálva?

    VálaszVálasz
  49. Csutkababa szerint:

    @Chang Yai:
    aztékmajacseroki jövendölést parancsolsz, vagy biblikusat?
    Az előbbit tudom, aszerint idén dec. 26.

    VálaszVálasz
  50. hicudzsi szerint:

    Vizsga: megírva – eredmény: pár héten belül
    Gyerek genetikai vérvétele: kész – eredmény: minimum hat hónap múlva

    Most pedig leteszem a kerek seggecskémet és ma délután SEMMIT nem fogok csinálni. :)

    VálaszVálasz
  51. Csutkababa szerint:

    @hicudzsi:
    Grat, és érthető :)

    VálaszVálasz
  52. Chang Yai szerint:

    ok, észbentartom, mást nem tervezek be majd arra a napra :-)

    VálaszVálasz
  53. hicudzsi szerint:

    Azért akarok írni egy jó kis posztot nektek – a kedvenc csajomból akiből ma vizsgáztam. :D

    VálaszVálasz
  54. sophiataylor szerint:

    A jelenleg aktuális világvége az idei téli napfordulón, azaz december 21-én lesz.
    Utána túlélnénk, mindenkit szeretettel várok a következő bulin: :D
    https://www.facebook.com/events/125723614105424/

    VálaszVálasz
  55. sophiataylor szerint:

    @hicudzsi: Gratulálok! :) @hicudzsi: Várjuk! ;)

    VálaszVálasz
  56. Csutkababa szerint:

    @sophiataylor:
    Ohh, akkor tévedtem, dec. 21. Bocsi, Chang :)

    VálaszVálasz
  57. Ziebi szerint:

    @Csutkababa: most akkor dobhatom ki a karajcosnt fát hogy ne foglalja a helyet addig is? Vagy biztos ami biztos még tartogassam és azért a hangulat kedvéért állítsam fel huszadikán? :D

    VálaszVálasz
  58. Chang Yai szerint:

    Ziebi, ennyi sok év után még mindig nem lettél rendes amerikai, aki már hálaadás után feldobja a karácsonyi díszítést? :-)

    Hicu: pihenjjjjj!!

    VálaszVálasz
  59. Chang Yai szerint:

    miért nem beszélget senki? :-( egyébként is olyan elhagyatott a hely….

    VálaszVálasz
  60. hicudzsi szerint:

    @Chang Yai: Halihó, én fél lábbal itt vagyok, benézegetek, csak dolgozom. :)

    VálaszVálasz
  61. Deen szerint:

    @Chang Yai: Én is fél lábbal dolgozom, fél lábbal mindenhol máshol járok a neten. De ilyen dögmelegben ne várj szerintem beszélgető tömegeket. :) Bár itt Skóciában pont jó az idő, se hideg, se meleg.

    VálaszVálasz
  62. Chang Yai szerint:

    pont dögmelegben lehet a legjobbakat beszélgetni, lezuhanyozik az ember és vizesen behasal a ventillátor elé és hajrá :-)

    VálaszVálasz
  63. hicudzsi szerint:

    @Chang Yai: :D :D Itt dög hideg van és utálom.
    :(

    VálaszVálasz
  64. Ziebi szerint:

    Nálunk 24 órában megy a ventillátor, mert mikor nem vagyunk itthon nincs szivem kikapcsolni, ugyanis a macskák előtte fekszenek és pihegnek. Szóval egy pötytet meleg van :D

    VálaszVálasz
  65. Chang Yai szerint:

    macskááák :-)
    itt most a pára kezd nagyon durva lenni, a termek ablaka, ajtaja, a könyvtár ötméteres üvegfala kívülről (a folyosó felől) seperc alatt tiszta párás lesz, és a gyerekek kreatívkodnak ezerrel :-)
    ha majd egész éjjel esni fog (még 3-4 hónap monszun várható), itt kő kövön nem marad, már így is térdig érő vízben kell hazajönni minden kis zuhi után. a csatornarendszer kicsit lassú. de megnyugtattak, hogy nincs kolera meg hastífusz. köszi.

    VálaszVálasz
  66. sophiataylor szerint:

    Valaki, aki Pécsett él, szóljon már édesapámnak, hogy kapcsolja már be a mobiltelefonját, mert reggel óta hiába próbálom elérni…

    VálaszVálasz
  67. hicudzsi szerint:

    @Chang Yai: Ez jófejség, hogy megnyugtattak :D

    @sophiataylor: Szomszéd számát nem tudod?

    @Ziebi: Most csúnyán irígy vagyok :D

    VálaszVálasz
  68. Ziebi szerint:

    @hicudzsi: erre? Nemá :) Most már nem fáj a fejem, de 2 napig hiába toltam magamba intravénásan a jes vizet meg a fagyit, nem sikerült lehűlnöm annyira hogy ne fájjon. A bőröm lassan leszárad rólam, fixen elindultam a mumifikálódás felé. Tuti lesz, még csak ki se kell ásni, odaszáradok a kanapéra vagy a nappaliba amint épp a hűtő felé indulok. :D

    VálaszVálasz
  69. nutika szerint:

    Meginterjúztattak ma a genderkutatók. Szimpatikus népek, jó fejek. Jól esett velük beszélgetni. Ajánlom mindenkinek, aki kedvet érez hozzá!

    VálaszVálasz
  70. Chang Yai szerint:

    na ezt magyarázza meg nekem valaki lécci
    http://nol.hu/belfold/20120707-valas_katolikus_modra
    mert kibattul nem értem!!

    VálaszVálasz
  71. Koriander szerint:

    mit nem ertesz? faszikam tisztalappal akart indulni az uj kapcsiban, mintha meg sem törtent volna semmi, gondolom, ha csak siman együtt elsz vkivel akkor ez a remek bürokraciai gepezet azt is kivizsgalja, meghurcolja a masik felet egy megterö baranyka lelki üdvenekerdekeben, ahelyett hogy pont a pasival kellett volna egy pöppet komolyabban elbeszelgetni. döbbenet.

    VálaszVálasz
  72. katy27 szerint:

    @Chang Yai: Szerintem itt egyértelműen a csaj volt a hülye. Hasonló esetben én tuti közölném, hogy ateistaként nem vagyok hajlandó részt venni semmiféle cirkuszban, és kapják be az összes nem létező himbilimbimet. Most komolyan belement egy ilyen értelmetlen, megalázó procedúrába az exe kedvéért, aki megcsalta és elhagyta? Hülyeség ellen nincs orvosság.

    VálaszVálasz
  73. hicudzsi szerint:

    Ez elég nevetséges. Főleg miután a faszi egyértelműen megcsalta. Gondolom adta a szende szüzet, hogy “jajj a feleségem nem szeret” “jajj nem akar gyereket” “én csak egy szegény átvert faszi vagyok” az új menyecske – aki valszeg ugyanígy fog járni majd szépen, mert aki egyszer megcsalta a nőjét az újra meg fogja -, meg azt mondta, uccu egyházi bíróság, legyünk szépen egymáséi.

    Az első feleség helyében rohadtul nem mentem volna el, sőt feljelenteném őket azért, hogy meghurcolják a nevemet.

    VálaszVálasz
  74. Chang Yai szerint:

    igen, ezt a két dolgot nem értettem, hogy 1, mi köze az egyháznak egy nem katolikus szexuális életéhez (vagy akárkiéhez, igaziból), 2, mégis miért ment bele ebbe a csaj?? és most még a nyilvánosság is a tetejébe?
    gondoltam, nekem nem esik le valami, ami mindenki másnak világos :-)

    VálaszVálasz
  75. Chang Yai szerint:

    ja és azt se tudtam, hogy a nem templomi esküvő is érvényes ezek szerint az egyház számára, és érvényteleníteni kell. azt hittem olyan, mintha meg se történt volna, még ha vannak is gyerekek.
    na mindig tanul valamit az ember.

    VálaszVálasz
  76. Ziebi szerint:

    Mi ez a punnyadás mindenhol?

    VálaszVálasz
  77. Pannacotta szerint:

    Mindenki nyaral :-D Ahogy én azt a facebookon látom.. talán tényleg most van az uborkaszezon. Így legalább nyugodtan ki tudtok csomagolni ;-)

    VálaszVálasz
  78. Ziebi szerint:

    @Pannacotta: már majdnem kéééééssssz. :) Tegnap kipakoltam a könyveket is. Ami most már dobozokban van az szerintem úgy is marad egy darabig :D

    VálaszVálasz
  79. Pannacotta szerint:

    @Ziebi: Anno én is így voltam, amikor ideköltöztünk – hogy hát a legfontosabbak megvannak,a többi meg MAJ. Aztán ennek már 4 éve – szóval PAKOLJ KI :-D

    VálaszVálasz
  80. Pannacotta szerint:

    akarom mondani: majd

    VálaszVálasz
  81. Ziebi szerint:

    @Pannacotta: az a baj, hogy megszűnt az egyik kis pakolófelületem, és anélkül nincs hova rakjam az apró kis vacakjaimat. Meg eleve van egy rumliszobánk, oda befér minden :D

    VálaszVálasz
  82. Ziebi szerint:

    @Ziebi: na meg eleve sok cucunk eleve dobozokban lakik, férjem szerelős bizbazai, karajcosntfa díszek, karajcsontfa….szóval azokat nem pakolom ki, mert felesleges. :)

    VálaszVálasz
  83. Pannacotta szerint:

    nekünk is volt kupisszobánk. mostanra sikerült felszámolni – vagyis majdnem – de szeptemberre az is meglesz. ne tudd meg, hogy várom már :-)

    VálaszVálasz
  84. Ziebi szerint:

    @Pannacotta: én szerintem azért majd elpakolok ott is amenynire lehet, de ugye a doboz az csak doboz marad :) Nem baj, legalább addig sem a nappaliban kerülgetem. :)

    VálaszVálasz
  85. Chang Yai szerint:

    én is most költöztem, nem sok cuccom van sajnos, de a rumliszoba az már most evidens :-)
    én se szeretem a csendet, olyan jó lenne több beszélgetés, valahogy nagyon nyomott tudok lenni esténként meg így vasárnap :-(

    VálaszVálasz
  86. sophiataylor szerint:

    Itt, a smaltalk rovatban pár hónapja feljött a píédzsdí téma. Akkor többen kértetek, hogy tájékoztassam a tisztelt lakosságot, ha valami történik.
    Nos, enyhe önfényezéssel örömmel jelentem be, hogy sikeresen megvédtem a PhD-tézisemet a bírálóktól. :)
    Bár a hivatalos avatás csak januárban lesz, de ezt bánja kánya. :)

    VálaszVálasz
  87. Deen szerint:

    @sophiataylor: Nagy gratula neked innen is. :)

    VálaszVálasz
  88. Chang Yai szerint:

    ügyes vagy, gratulálok :-) remélem, nem jön helyette gyorsan újabb kör a mókuskerékben, és legalább egy kicsit tudsz lazítani a hirtelen rádszakadt rengeteg időben.

    VálaszVálasz
  89. Ziebi szerint:

    Juhééé, gratulálok! :) )) Most aztán tessék pihenni egy pöttyet. :)

    VálaszVálasz
  90. sophiataylor szerint:

    Köszönöm szépen!
    Elnézést, hogy csak most reagálok, kicsit hektikusan vagyok jelen. Elvileg pihenőidőszak jön. Aztán majd látom.

    VálaszVálasz
  91. madz szerint:

    @sophiataylor: hú gratulálok meg irigykedek :D

    VálaszVálasz
  92. Chang Yai szerint:

    lesz valami olimpiás poszt? :-)

    VálaszVálasz
  93. cozumel szerint:

    hat, en max arrol tudnek irni, hogy engem mennyire nem erdekelnek az ilyen ossznepi dzsemborik… :)

    VálaszVálasz
  94. Chang Yai szerint:

    freeblogról szeretném elvinni a blogomat, igaza van azoknak, akik szerint nem húzza már sokáig a rendszer, rosszabb esetben majd a blogok is mennek vele, valakinek van esetleg tapasztalata, hogy hol lehet könnyen importálni a régi posztokat? 3000+ posztot nem fogok manuálisan… blogger, wordpress, …? köszi.

    VálaszVálasz
  95. Ziebi szerint:

    @Chang Yai: elvben minden blogban van olyan hogy export. Azt próbáld ki, bár minél nagyobb a blog annál tovább tart ugye :D
    Elvben azt aztán lehet importálni más blogokba, bloggerbe biztosan. Azt viszont nem tudom ez pontosan hogy megy, mert nekem infos haver segített, mert vinni akartam a kommenteket, meg a beállításokat is, az már trükkösebb.
    Sok sikert! :)

    VálaszVálasz
  96. Chang Yai szerint:

    pont ez a bajom Ziebi, hogy mindent úgy csinálok, ahogy leírják (csak az entries.xml fájlt akarnám vinni), aztán mégis azzal jön nekem a wordpress, hogy invalid akármi, a blogspot meg egész nap mindenre hibaüzeneteket lődöz alapból (már mindkét helyen volt ilyen-olyan ürüggyel nevem, ezért megpróbáltam mindkettőt). nagyon nincs türelmem soha az ilyen faszakodásokhoz, nagyon ki tudok borulni, amikor pl a help leírja, hogy kattints ide, és ezt meg ezt látod, válaszd ezt, de mikor odamegyek, holt más menüpontokat látok, vagy más történik.
    mondjuk úgyis szar a blogom, meg nincs semmi látnivaló stb, de akkor is szeretném megtartani valahogy, egy helyen a dolgaim, mert az is frusztrál, ha mindenem szanaszét van.
    szóval most éppen dühöngök :-)

    VálaszVálasz
  97. Ziebi szerint:

    @Chang Yai: jogos, jogos :S
    Szerintem kérj segítséget, én nem tudtam volna megcisnálni magamtól…

    VálaszVálasz
  98. Chang Yai szerint:

    bocs, nem veled akartam dühöngeni :-)
    utálok segítséget kérni, már ez is sok, hogy itt nyaggatlak :-(
    a múltkorjában leblokkolták a paypalomat, a burmai IP miatt (szarjanak sünt), azóta is kiborulok mindig, hogy másnak kell mindig feltöltenie a skype-omat, nem tudom egyedül innen. akkor is, ha két klikk és másfél perc, és szívesen segít az illető tényleg, akkor is szar segítséget kérni :-(

    VálaszVálasz
  99. yana szerint:

    Lányok, ki volt az az (azt hiszem, amerikai) tornászlány, aki sérült bokával is végignyomta a következő ugrását a csapatgyőzelem érdekében? Keresem azt a videót… Valamikor régebben volt róla szó.

    (És nem tudom, hogy megmutassam-e, egy ismerős, szintén sportoló kislány kérte, amikor szóba került. Viszonylag sok most nálunk a baleset, de ettől függetlenül, nem tudom, hogy meg kéne-e néznie neki, nekem is épp elég borzasztó volt. OK, nem picike már, de azért azt hiszem, először majd anyukájával beszélek.) Ettől függetlenül bosszant, hogy nem jut eszembe a tornászlány neve, segítsetek lécci…

    VálaszVálasz
  100. Chang Yai szerint:

    ehh, lassú voltam ideérni, emlékeztem kapásból a nevére :-)

    VálaszVálasz
  101. yana szerint:

    én meg beírtam kugli barátunknak, hogy amerikai tornászlány baleset
    első találat ;)

    de azért kösziiii :D a szándékot is :)

    VálaszVálasz
  102. animmam szerint:

    Sziasztok
    tudtok valamit Farkasokkal tancolo-rol????? Koszi.

    VálaszVálasz
  103. katy27 szerint:

    @yana: Horror hasonló műfajban: http://www.youtube.com/watch?v=VAh0UxdXNuA&feature=related
    Olimpiai ezüstérmet ért a dolog, de azóta is kiráz a hideg, ha eszembe jut :(

    VálaszVálasz
  104. animmam szerint:

    Ez is megerne egy cikket!!! Agyrem nekem: http://index.hu/belfold/2012/08/28/a_keziras_vagy_a_folyoiras_hal_meg/

    VálaszVálasz
  105. dekatlon szerint:

    :D
    http://m.cdn.blog.hu/vi/vilagnezet/image/Kereszt%c3%a9ny%20vagy(1).jpg

    jóóóó, tudom, hogy régi, én most találtam. :P

    VálaszVálasz
  106. cozumel szerint:

    @dekatlon: deka, nekem not foundot ir ki

    VálaszVálasz
  107. dekatlon szerint:

    mert a .jpg még része a linknek, amit a blogmotor valamiért nem akar annak nézni

    félek, ha megint idemásolom, ugyanaz lesz, de megpróbálom:
    http://m.cdn.blog.hu/vi/vilagnezet/image/Kereszt%c3%a9ny%20vagy(1).jpg

    ha nem sikerül, akkor sor kijelöl, copy+paste ;)

    VálaszVálasz
  108. cozumel szerint:

    ja, olvastam mar angolul :)

    VálaszVálasz
  109. yana szerint:

    @katy27:

    még nem mertem megnézni :)

    VálaszVálasz
  110. dekatlon szerint:

    Nem aktuális sehogyan sem, de szeritnem kurvajó :D
    http://www.arcmagazin.hu/kozonsegszavazas/content/bin/images/large/6100.jpg

    VálaszVálasz
  111. Ziebi szerint:

    @dekatlon: múltkor itt nálunk, Salt Lake Cityben láttunk egy Nagymagyarországos matricás autót :D Azóta sem bírtam megfejteni.

    VálaszVálasz
  112. fool szerint:

    Sziasztok!
    Hogy tudom innen törölni magam? Előre is köszönöm a segítséget.

    VálaszVálasz
  113. dekatlon szerint:

    @fool: elég ha csak nem írsz.

    VálaszVálasz
  114. fool szerint:

    Nem elég. Szeretném törölni a nickemet. Van néhány olyan jelenség itt, amivel azonosulni nem tudok és nem is akarok. Itt a vége részemről.

    VálaszVálasz
  115. sony szerint:

    @dekatlon: Nem aktuális sehogy, de nagyon kiakadtam a gyerek Arc nyertesein. Sokkal jobb (témában és képi világban) pályázatok mellett nyert a ‘Papám remekül ért a földműveléshez! Engem is elvisz néha!’ és a ‘Nagyapám, a futballkirály’ című alkotás. Vajon miért is? Óriásit csalódtam az egész Arc-ban, örülök, hogy előbb megnéztem, mennyire tehetségfüggő az elbírálás, mielőtt a gyerekeimet beneveztem volna. :S Rémísztő, hogy már egy gyerekrajz pályázatot sem tudnak tisztességgel megrendezni.
    (És ne higgyjétek, hogy a nyertes művek a sok jó közül valók, mert mégiscsak ki kell egyet választani. A nyerő témától eltekintve rajzilag a középmezőny alján vannak.)

    VálaszVálasz
  116. dekatlon szerint:

    @fool: ja, hogy csak hisztizni akarsz? :)
    Gondolod, ha csak simán nem írsz az azonosulás bármivel, míg a nick törlés az maga a protest? Figyi, még az is lehet, hogy nem lehet nicket törölni! Akkor mi lesz? Fogjul ejtettek! Örökre itt ragadsz!?!? :D

    VálaszVálasz
  117. Deen szerint:

    @fool: Kedves Fool! A kérésedet itt is jelezted, nem csak privátban, ezért úgy korrekt, hogy itt is reagáljak rá. Kívánságodnak megfelelően a fool nicket ma reggel töröltük az adatbázisból. Elnézést a kissé hosszadalmas ügyintézésért, de mivel nemrégiben ugyanerről az IP címről egy új nick is regisztrálta magát, előbb tisztázni szerettük volna, hogy mindkettőt töröljük vagy csak foolt. Csak a fool törlését kérted, ez kérésednek megfelelően megtörtént. Köszönjük, hogy eddig olvastál és kommenteltél nálunk.

    VálaszVálasz
  118. hicudzsi szerint:

    Már csak kevesebb mint két és fél órám van a vizsgáig.
    A vonatom meg kb. egy óra múlva indul. Gyerekek megetetve, nekem smink, csomag kész. Most próbavizsgákat nyomok.
    Meglepően derűs és nyugodt vagyok. Délután meg újabb megmérettetés.

    Aztán remélem újra a tietek lehetek és részletesen beszámolok majd annak, akit érdekel.
    Köszönöm a figyelmet. :)

    VálaszVálasz
  119. dekatlon szerint:

    aktuális kérdőívhez kérném a : “kitöltöm hamis adatokkal és visszaküldöm” lehetőséget.
    Csak hogy ötletet adjak ;)
    Ellenőrzik? Hogyan, akkor mégis volt listájuk? Akkor minek kérdezték meg?

    VálaszVálasz
  120. madz szerint:

    ez tetszik, bele is rakom :D

    VálaszVálasz
  121. dekatlon szerint:

    @madz: ezt hányszor hallottam már… 8)

    VálaszVálasz
  122. Deen szerint:

    Na, ez azért durva. http://index.hu/belfold/2012/09/28/a_kocsira_ment_a_domonyvolgyi_gyilkos/
    “Kiderült viszont, hogy bár a 62 éves nő erről az esetről bejelentést tett a gödöllői rendőrkapitányságon, az nem került a jegyzőkönyvbe.”
    Ezt így hogy? Feljelentést tesz valaki, hogy késsel megtámadták és elrabolták az autóját, és erről még jegyzőkönyv sem készül??? Pedig ha készült volna, akkor most talán az újabb áldozat még mindig élhetne.

    VálaszVálasz
  123. keke szerint:

    Tudtok valamit FT-röl?

    VálaszVálasz
  124. Chang Yai szerint:

    nem akartam ide írni Keke kérdése alá pár napja, de a mondanivalóm megmaradt, nem hagy békén, nem tudom, ezzel most mit lehet kezdeni. pár órán belül tudtam meg mindkét dolgot. a nagyfőnök felesége mindenórás, amikor egy csendes késői ebéd közben csakúgy megkérdeztem a nagyfőnököt, hogy van, akkor kibökte, hogy másfél éve elvesztettek egy kisbabát, egy nappal a születés után. nem tudtam, nem akartam kérdezni semmit, akiket kérdezni mertem utána, ők sem tudják, hogy valami menthetetlen dolog volt, vagy benéztek valamit az orvosok, vagy miért. annyira lesokkolt az egész, hogy ott helyben elkezdtem zokogni, főnök vagy ötször kért bocsánatot, mielőtt zavartan fogta az ebédje maradványait és elmenekült. (nagyon nemnormális, hogy az ember ilyenen elsírja magát?) aztán pár órával később mondja a negyedikesek osztályfőnöke, hogy rákot találtak az egyik tanítványunknál, az apja is beteg, ezért nézték meg az egész családot, elvitték Szingapúrba kezelni, de nem tudjuk, mi történik, milyen fajta, meggyógyul-e hamarosan, vagy egyáltalán valaha, vagy mivan, semmit. az osztálytársak se tudnak semmit, senki nem meri megmondani nekik, csak annyit, hogy a Mohamed nagyon beteg és kórházban van, ennyiben hagyták egyelőre. most lesz két és fél hét szünetünk, szerintem ki fognak szagolni valamit, valaki hallani fog majd valamit.
    nem tudom, ilyenkor mi van, az ember csak “örül”, hogy nem vele történik a rémálom, vagy nem is tudom, nem sokszor éreztem magam még ennyire tehetetlennek vagy lesokkoltnak, ha a gyerekek elkezdenek kérdezni, akkor mégis mi a fenét lehet mondani, és hogyan lehet nem elkezdeni sírni ott helyben? ez azért esélyes, és azért tartok tőle, mert sokkal többet vagyok velük, mint az ofőjük, és mindig rámzúdítanak mindent.
    bocs, hogy ennyire zagyva, nagyon össze vagyok zavarodva.

    VálaszVálasz
  125. zolnaid szerint:

    @keke:
    Három napja láttam a Praxis blogon hozzászólni, de nem tudtam bejelentkezni, meg közben dolgoznom is kellett… Esetleg aki facén ismerőse, megkérdezhetné.

    VálaszVálasz
  126. madz szerint:

    @Chang Yai: szerintem nem gáz, ha elsírod magad a gyerekek előtt, bár fogalmam nincs arról a kultúráról…
    a bizonytalanságtól meg a titkoktól jobban félnek szerintem, mint ha tudják, mi a helyzet az osztálytársukkal

    VálaszVálasz
  127. Chang Yai szerint:

    Madz, én biztos nem fogom felhozni, ha kérdeznek, akkor annyi, hogy beteg, majd az ig.h. vagy az ofő eldönti, mi legyen, nem is tudunk semmit. (az ő ofőjük burmai, és ezer éve ismeri őket.)
    az, hogy kulturális különbség, itt ezzel kapcsolatban bennem fel se merült, többször le lettem szúrva annó, amikor gyerekek sírni láttak , de az olyasmi volt, hogy valami magánjellegű ügy, és mondjuk elbújtam a vécébe vagy a játszótér végére, és valaki véletlen megtalált (nagyon kicsi hely volt mindenre, sehol nem lehetett magánéletet élni, kb a vécében sem). Csak az a bajom, hogy nyilván ha én kiborulok, akkor a gyerekek is jobban, az meg nem jó senkinek.

    VálaszVálasz
  128. dekatlon szerint:

    How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?
    /Charles Bukowski

    VálaszVálasz
  129. kviola szerint:

    Kedves Mindenki,

    tudom, hogy ez még csak a 2 bejelentkezésem,mert általában csak olvasok(mostanában még azt sem), de sűrgős segítségre lenne szükségem.
    Nagyon gyorsan gyerekpszichológust kellene találnom Bp-en, vagy környékén. 4 gyerek, legkisebb 1, férjem becsajozott. Azt mondja, hozzak szakvéleményt, miért is fontos a gyerekeknek, hogy ne robbantsunk, hanem próbáljunk kivárni, mi lesz. Férj 40, csajszi 24…. Én szívem szerint kivárnám a krízis végét a gyerekek miatt. Ő azt mondja, a rossz hangulat rosszat tesz nekik. Szerintem egy esetleges válás most rosszabbat tenne, mert ebből még bármi lehet.
    köszönöm.

    VálaszVálasz
  130. Deen szerint:

    @kviola: Szia, jól értem, a férjed kéri a szakvéleményt, mert ettől teszi függővé, hogy mit csináljon?

    VálaszVálasz
  131. hicudzsi szerint:

    @kviola:
    Ő robbantani szeretne, menni, te meg nem akarod, ezért akar szakvéleményt?

    VálaszVálasz
  132. kviola szerint:

    Sziasztok,

    igen szeretné hallani, hogy mikor okozná a legkevesebb kárt a gyerekeknek.
    De nem olyan egyszerű a helyzet.
    A múlt heti véleménye szerint nem akar robbantani, nem akar jogilag elválni, sem elköltözni ((a gyerekek miatt), csak érzelmileg.Azóta fény derült a 3-ra, már nem tudja tagadni és bedurvult a helyzet.
    Szerintem békét kellene kötnünk és a gyerekek felé fenntartani a látszatot még egy ideig. A kicsi még nagyon kicsi és ő amikor itthon van, jó apa. én a gyerekek miatt nem akarok robbantani. Engem is meglepett, mennyire nem viselt meg a 3., sőt inkább megkönnyebbültem, mert legalább kiderült a valódi ok.

    VálaszVálasz
  133. Temptation szerint:

    @kviola: nem vagyok szakember, de szerintem csak akkor van értelme együtt maradni,ha mindketten profi módon tudjátok kezelni a dolgot, és jó viszonyt fenntartani. A feszültséget megérzik a gyerekek, és semmivel nem lesz nekik jobb, ha egy fedél alatt élnek a szülők, de érezni, hogy valami nincs rendben. Ha képesnek érzed magatokat arra, hogy kvázi gazdasági közösségként és szülőként békében éltek tovább, akkor az a legjobb a gyerekeknek, ha nem borul a család. De ha nem, akkor rosszabb lesz nekik évekig bizonytalan feszültségben élni.

    VálaszVálasz
  134. animmam szerint:

    Kviola
    mit jelent hogy robbantani?? Sztem a legegyenesebb es legjobb modszer ha leultok a gyerekekkel es megdumaljatok veluk – mar igen kicsikkel is lehet – hogy ti ketten most picit nehezebben vagytok meg, es most hogy mindenki nyugton legyen, apa kicsit kulon eletet fog elni. (itt jegyzem meg, hogy egy lakasban maradni es ugy tenni mintha, sztem a legrosszabb valasztas, magatok es a gyerekek fele is. Az hogy parod nem akar elmenni, meg elvalni, meg semmi, de csajozni akar, hat nekem kicsit kiutotte a biztositekot, mert ugye fozzon mosson ra az asszony, de a szorakozas legyen engedelyezett). Akkor is gondolnhatott volna a pszichologusra mikor elkezdte a kalandjat. Meg lehet probalni kivarni – hatha elmulik a fellangolas, nem o lenne az elso pasi, aki kicsit midlife krizisbe kerul es nem is tudja hirtelen mi a fontos – de ehhez mindket fel reszerol nagyon komoly erofeszites kell es sok turelem.

    VálaszVálasz
  135. madz szerint:

    annyit tennék hozzá a többiekhez, hogy ez nekem kicsit olyan, mintha a gyerekeknek kellene eldönteniük (persze, a tudtukon kívül, de azért tudnak ők erről, hidd el), hogy most akkor nektek hogyan tovább. szerintem meg nem kéne ekkora felelősséget az ő vállukra terhelni. akárhogy is döntötök, az legyen a ti döntésetek, ne valami takarózás a gyerekekkel. mert lehet, hogy pár év múlva elég szarul fogják érezni magukat, ha megtudják, hogy jajjjgyerekek, csak a ti kedvetekért maradtunk együtt/váltunk külön, tehát kvázi a ti hibátok, hogy pokol lett az életetek.
    szóval bármi is legyen a döntés, a gyerekekre ebből annyi tartozik, hogy a lehető legkevesebb sérüléssel ússzák meg. azt mind a két megoldással el lehet érni.

    VálaszVálasz
  136. zolnaid szerint:

    Szerintem meg a férjed a csajszinak akarja a szakvéleményt lobogtatni hogy miért is akarna két vasat tartani a tűzben. Szakértői véleménnyel. Már bocsi.

    VálaszVálasz
  137. muci szerint:

    @zolnaid:

    Az ez egyetlen értelmes magyarázat.
    A jó apa miért akarja papíron látni, hogy szükség van rá?

    Mondanék még mást is, de visszatartom magam.

    VálaszVálasz
  138. Csutkababa szerint:

    Na, ide is beírom:

    Csutkababa szerint:
    2012. október 15. hétfő – 13:07 (Szerkeszt)
    @kviola:
    Szia. Először is, nagyon felbas…tt amit írtál, de mivel nem erről kérted a véleményem, inkább semmit nem írok a férjedről.
    Ő válni akar, te nem, de nem értem, ehhez, mmint a válási szándéknak mi köze a gyerekek lelkének. Ha válni akar, váljon, és ne a gyerekekre fogja, már bocsánat.
    Na tessék, mégis írtam, ne haragudj…
    Szóval a lényeg: krízis-intervenció (kerületek szerinti eloszlásban a KÁNY, azaz a központi ágynyilvántartó tud segíteni, ki az illetékes) szükséges ilyenkor, a KÁNY telefonszáma: 06 1 311 6000
    Gyermekpszichológus, krízis-intervenció, ezek a kulcsszavak, mert különben hónapokra kapsz időpontot. Ha jól tudom, kell HO beutaló is.
    Esetleg a Vadaskert Alapítvány is segíthet.
    Honlapja:
    http://www.vadaskertalapitvany.hu/ , ha felhívod őket, biztosan segítenek.
    Sajnálom a történteket, ha van erőd, a privátomra is írhatsz:
    corsa66 kukac frímél pont hu

    VálaszVálasz
  139. dekatlon szerint:

    De ha Apuci szakvéleményt akar, akkor azért miért TE loholsz?

    VálaszVálasz
  140. harsviki szerint:

    Nekem elsőre az jutott eszembe, hogy talán apunak kéne felnőttpszichológus mindenekelőtt, hogy megmagyarázza saját magának, hogy éseztmostígyhogy.

    VálaszVálasz
  141. hicudzsi szerint:

    Én idén végignyomtam egy hasonló lidércnyomást. Nem teljesen ezt, de hónapokig éltem úgy, hogy nem tudtam mi lesz a vége. Két hónapra külön is költöztünk.

    Nincs tanulság, csak azt tudom neked mondani, hogy vigyázz és figyelj magadra.

    A látszatfenntartás viszont rossz útra visz szerintem, a gyerekek nagyon éleslátóak tudnak lenni.

    VálaszVálasz
  142. dekatlon szerint:

    A.) Anyu kérleli Aput, hogy ne hagyja el a családot, a gyerekek miatt, Apu szerint ok, ha hoz erről papíros igazolást.
    B.) Apu szeretője hisztizik, hogy hagyja el a családot, Apu szerint a gyerekek megsínylenék, a szerető kér erről írásos igazolást.

    Nem is tudom melyik a szánalmasabb. Az elsőben legalább értem, miért Anyu próbálja beszerezni a papírt.

    De úgy tippelem a pszihológus szemberöhög, majd elmondja, hogy a gyerekek így is, úgy is sérülnek, mégis milyen mértékegységben hasonlítsa ő nektek össze, hogy melyikben kevesebbet? Hüppögés/másodperc?

    VálaszVálasz
  143. kviola szerint:

    Sajnos nem ilyen egyszerű.
    Van a képben pszichológus, párterápia,pszichiáter,és sajnos sok.sok hazugság (mint ráébredtem), tehát a jó szándék még akár feltételezhető mind2 fél részéről. De egyre nehezebb. Simán egy vélemény kellene egy kompetens szakembertől, hogy a gyerekek szempontjából mi a jobb. és meddig érdemes kitartani. Én tudnék ezzel a tudattal tovább élni, mert a 3 felbukkanása beismerése már pozitív lépés volt számomra.

    VálaszVálasz
  144. Ziebi szerint:

    Nahát, blogajánló :) Köszi :)

    VálaszVálasz
  145. Deen szerint:

    @kviola: “Én tudnék ezzel a tudattal tovább élni, mert a 3 felbukkanása beismerése már pozitív lépés volt számomra.”
    Már miért feltétlenül pozitív lépés? Szerintem egyszerűbb így neki, hogy nem kell tovább trükköznie.

    VálaszVálasz
  146. kviola szerint:

    Deen,

    azért, mert eddig azt nyomatta, hogy én vagyok a hibás, miattam van az egész és engem teljesen tönkretett lelkileg. Attól kezdve hogy tudok a 3.-ról, lement rólam a nyomás és helyrekerültem önmagammal. Én amúgy is számítottam egy ilyen válságra (férjem pozicíója, sok gyerek, kevés segítség stb…), de mégis elhittem neki, amikor engem okolt mindenért. Most már tudom, hogy nincs igaza, bár ő még mindig engem hibáztat és azt mondja, a 3. nem az ok, csak az okozat. Én viszont ezt már nem hiszem el neki.

    VálaszVálasz
  147. Temptation szerint:

    @kviola: Ne gondold, hogy egy pszichológus egy-két vizit alapján megmondja a “tutit”, főleg ne, hogy döntést hoz helyettetek. Sőt, rohadtul nem is lenne korrekt, ha azt várnátok, hogy ő mondja meg NEKTEK mi a jó. Nem fogtok egy három soros írást kapni, hogy biztos kevésbé sérülnek a gyerekek, ha marad, vagy ha megy.
    Kívűlállóként ebből a kevés infóból az jön le, hogy Te kapaszkodsz még ebbe a szalmaszálba, kvázi kicsit érzelmileg zsarolni akarod, hogy “látod, a gyerekeknek az kell, hogy együtt maradjunk.” Lehet, hogy szembe kéne nézned azzal, hogy ez a házasság lezárult.Ha már volt párterápia, pszichológus, és mégsem működik, mitől lenne jobb, ha csak úgy együtt maradnátok (a gazdasági előnyein kívül)? Illetve azt is tisztázni kéne, hogy a férjed mit akar? Nem a gyerekek kedvéért, hanem mi az amit ő szeretne? Téged, a nőt, vagy mindkettőt? Mert ha ezt tisztázzátok, szinte magától adódnak a további lépések.
    Nem kíméletlen akarok lenni, de ezeket végig kell gondolni, mert ha most elmulasztod, később a ki nem mondott dolgok megbosszúlják magukat.

    VálaszVálasz
  148. Temptation szerint:

    @hicudzsi: Jaj Hicu, sajnálom. Valahogy Rólatok mindig a harmónia jut eszembe az írásaid alapján.

    VálaszVálasz
  149. dekatlon szerint:

    @Deen: Igy-igy:
    - ha tudom, hogy megbánja az igazság, hazudok
    - ha érdekel, hogy megbántja az igazság, hazudok

    Ha a második ok mult el, nem feltétlen pozítiv jel az őszinteség.

    VálaszVálasz
  150. dekatlon szerint:

    @Temptation: Elmondás, látszat, szépítés, önbecsapás. Könnyű a vágyainkat tényként megírni. Legalább arra a kis időre mi magunk is elhisszük. Legalább addig jó.
    Nézd csak meg József Attila szerelmes verseit és vesd össze a szerelmi életével. ;)

    VálaszVálasz
  151. dekatlon szerint:

    @kviola: hidd csak el. a 3. bizony okozat, nem ok.
    Senki nem ébred úgy egy reggel, hogy hopp! van egy szeretőm, most mit is kezdjek vele.
    Apunak ebben igaza van. Viszont az már érdekesebb kérdés, hogy MINEK is az okozata? Mert nem feltétlenül neked.

    VálaszVálasz
  152. kviola szerint:

    Dekatlon,

    nem magától vallotta be, lebukott…
    pszichológushoz június óta járunk. Külön-külön is és együtt is (együtt sokkal ritkábban)

    Igazából egyikünknek sem fér bele a válás a gyerekek miatt-mondtam volna a lebukásig. Most nem tudom. Nekem még mindig nehezen menne a válás elfogadás, de szerintem arra egyelőre nem kerül sor.

    Nyitott házasság lehetne egyelőre megoldás pl… De nem tudom, én bírnám-e, ő bírná-e.
    A legszörnyűbb, hogy én még ezekkel együtt is szeretem(már nem szerelem, de szeretet még megvan). Hát ez eléggé össze-vissza lett, jelenleg nem vagyok képes többre.

    VálaszVálasz
  153. dekatlon szerint:

    @kviola: a nyílt házasság nem erre való. Az akkor működik, ha mindkét(!) fél ugyanúgy gondolkodik erről. Veletek nem ez van, te ragaszkodsz hozzá, ő meg (legjobb esetben is) nem csak hozzád.
    De ha van egy helyes férfiismerősöd, akivel szívesen vígasztalódnál, nem szóltam semmit. :)

    u.i Úúúúútálom a moderálást, gondolom a spam-ek miatt tettétek be, de borzasztó! Megöli a párbeszédet.

    VálaszVálasz
  154. hicudzsi szerint:

    @dekatlon: Deka, szerencsére ez most átmeneti állapot a kommenteknél. Fejlesztik a rendszert meg minden és átmenetileg előfordulnak ilyenek. De én is itt ülök a gép mellett és folyamatosan figyelem vane hozzászólás várakozóban.
    Kis türelmeteket kérjük! :)

    VálaszVálasz
  155. dekatlon szerint:

    @hicudzsi: Átmeneti Állapot a nőstényeken. Ez jó :)

    VálaszVálasz
  156. cozumel szerint:

    KEDVES FARKASOKKAL TANCOLO!

    nagyon sok boldog szulinapot szeretnenk neked kivanni, az osszes nosteny igy egyutt :) ))

    remeljuk meg sokaig bombazol bennunket a kommentjeiddel, asse baj, ha neha beszolsz :)
    sok boldogsagot es jo egeszseget kivanunk neked!

    VálaszVálasz
  157. harsviki szerint:

    @cozumel: Csatlakozom az előttem kommentelőhöz! Rendkívül boldog szülinapot meg még 364 közepesen boldog hétköznapot kívánok jövő ilyenkorig! :D

    VálaszVálasz
  158. Deen szerint:

    @cozumel: Én is csatlakozom az ünneplő tömeghez. :) Kedves FT, én is minden szépet és jót kívánok neked.

    VálaszVálasz
  159. Csutkababa szerint:

    @cozumel:
    FT, ha gyössz, innen is boldog szülinapot!

    VálaszVálasz
  160. keke szerint:

    Farkasokkal Táncoló!!!

    Boldog születésnapot!!!!!

    VálaszVálasz
  161. korallka szerint:

    Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy az oldalt lehet-e RSS hírcsatornára felírni? Nem találom sehol azt a sárga kis izét, a régi feliratkozásomat meg sikeresen töröltem:(
    Köszi!

    VálaszVálasz
  162. Chang Yai szerint:

    csak gondoltam, adok életjelt. még csak a reptéren Kuala Lumpurban. de mindjárt vissza Yangonba :-( azért általában nem szoktam ennyire kiborulva lenni attól, h vissza kell menni dolgozni, de most nagyon :-(

    VálaszVálasz
  163. dekatlon szerint:

    @Chang Yai: Szia Csangi! :)

    VálaszVálasz
  164. Koriander szerint:

    kivancsi lennek a velemenytekre: tegnap baratnöm felhiv, hogy ö nem is tudja mit csinaljon, mert anyosaek követelik mar az onokat ejszakara es a kislanya ( 1 eves 7 honapos )is szeretne, de egy bökkenö van, hogy a gyerek meg ejszaka egyszer kel ES szopik. amikor a csaj ezt ervkent hozta fel, anyospajtas mondta, hogy ö is meg tudja szoptatni azt a gyereket! baratnöm padlot fogott, nagymama 49 eves es teljesen ugy viszonyul az unokahoz, mintha a gyereke lenne, ferj nem lat ebben semmi különöset, mertha izekenek ez az igenye, akkor miert ne? es a meny van dilinyosnak kikialtva, hogy ez neki nem tetszik. a csajnak mondtam, hpgy ez sajnos a pasijaval a problema, mert igy hogy srac meg mindig mamafüggö, gyakorlatilag szelmalomharc. szerintetek?

    VálaszVálasz
  165. Koriander szerint:

    mondjuk az is furcsa, hogy a kislany mindenkinel,. akinek melle van beprobalkozik… csak pl. az anyai nagymama rögtön mondta, hogy anyanal keresd. lehetseges, hogy ez vmi kötödesi zavar? amikor a kiscsaj született, akkor meg anyosnal laktak…

    VálaszVálasz
  166. cozumel szerint:

    @Koriander: kori, megkerdezem marcanglolot, hogy mit gondol errol, ok?

    VálaszVálasz
  167. madz szerint:

    @Koriander: szerintem kötődésnek kötődés, de nem zavar. a gyerek másfél éves, azt látja, hogy ez a dolog evésre való és kész. el lehet mondani neki, hogy ezt anyától kapja meg, a többiekében nincs tej vagy nem neki van benne tej. nagymama viszont kicsit beteg szerintem… nemcsak a szoptatás miatt, bár az elég aberrált gondolat. de mi az, hogy követelik? a gyerek még nem alkalmas az egyedül ottalvásra és kész.

    VálaszVálasz
  168. zolnaid szerint:

    @Koriander:
    De igen, egyértelműen kötődési zavar, sürgősen keresni kéne a nagyinak valami pszichológust, ha kicsit is hajlik rá. Már az se egész normális ha nem tud a fiáról leválni, de ezt így kiterjeszteni az unokára, szerintem beteges.

    VálaszVálasz
  169. Koriander szerint:

    nem hiszem, hogy elmenne a nagymama pszihologushoz, de valoban beteg a viszony, amikor a kislany megszuletett, akkor azt mondta a menyenek, hogy “o a mienk, ti meg szultok magatoknak meg egyet”… azota lett meg egy kisfiu, feleves, a lany az elso honapban a süru anyoslatogatasokra volt egy kisebb idgosszerroppanasa, szoval pszihiater mondta a ferjnek, hogy a felesege lelki egeszsege erdekeben le kene fekezni a nagyit. ferj erre, o nem is gondolta, hogy a lanynak ez gond. amikor felhiv akkor ott van a nyelvem csucsken, hogy ra fog menni a hazassaguk, de igazabol mar o is tudja, mert menekulne mar,csakha ott van a ket

    VálaszVálasz
  170. madz szerint:

    @Koriander: akkor elsősorban a kedves férjet kéne helyretenni…

    VálaszVálasz
  171. Koriander szerint:

    madz, igen en is ezt mondtam neki, hogy kettejuk között kene rendezni a dolgokat, amig a srac nem latja be, hogy egy heten mar tulzas negy alkalommal talizni a nagyszulokkel, mert nagyi nem bir elni, ha nem latja a kicsiket, addig semmi sem fog valtozni csak egy idoöre lesz egy kiborulas utan szelcsend, de utana minden kezdödik elölröl.
    a szomoru vicc pedig az, hogy a sogoromeknal a sogornöm szülei müvelik ugyanezt, es a sogoromnak meg kezdtele lenni a hocipöje s mar valni szeretne…miutan mar total publikus az egesz, es az anyosom is bevetette magat az anyatigrisharcba nemtom mi lesz, mi probalunk az egeszbol kimaradni, a pasim a tesojanak folymatosan mondja, hogy az asszonnyal kene tisztazniuk a dolgokat es nem a nagyszuloket hivn parbajozni. szoval eleg nyomaszto, hogy akornyezetunkben ez latjuk.

    VálaszVálasz
  172. Koriander szerint:

    madz, a skacodnal hogyan alakult a dackorszak?
    csak azert, mert nalunk kb masfel evesen kezdodott, hogy a kekdzsekit nem veszem fel csak a piiiiros kell es tarsaival, mostanra azt latom, hogy lehet egyezkedni vele, nincsenek mar levetem a padlora magam hisztik, a huga szuleteset is relative jol fogadta. (ram merges volt, de a kicsivel vmi fajta szovetsegben van), erre anyos jon, hogy lesz ez meg rosszabb es hogy a dackorszak most haromevesem kezdodik…

    VálaszVálasz
  173. madz szerint:

    @Koriander: hát biztos nagyon egyéni a dolog, de sajnos azt kell, hogy mondjam, még az is lehet, hogy anyósodnak lesz igaza.
    nálunk a “klasszikus” dackorszak 2-3 éves korban nagyon simán lement, soha nem voltak bolt közepén földhöz vágódós hisztik meg órákig elhúzódó reggeli öltözködések, na most vannak. szerencsére csak ez utóbbiak, mert viszont négy és félévesen már van annyira szociális, hogy nyilvános helyen nem csinál műsort. itthon viszont pár hete, 1-2 hónapja helyzet van, mindenben ő akarja megmondani, mi legyen, még azt is néha, hogy ránézhetek-e vagy beszélhetek-e hozzá. én mint liberális ember a saját szabadságomat sem hagyom korlátozni, ezért ilyenkor nagyon határozottan “beintek” neki :D amit ő változó eredménnyel tolerál. de inkább az a jellemző, amit te is írsz, hogy öltözködésnél, kajálásnál mindig van valami, ami nem úgy van, ahogy szeretné, és attól kiakad. ez már kicsit kényszeressé kezd néha válni, pl vissza kell menni addig a pontig, ahol az események “elromlottak” meg ilyenek. úgy olvastam, ebben az életkorban ez belefér, most tanulja meg, mennyire képes ő kontrollálni az őt körülvevő világot. szerintem résen kell lenni és meghúzni a határokat, azon belül viszont próbálok türelmes lenni :)

    VálaszVálasz
  174. Koriander szerint:

    ah pedig annyira biztam benne, h cafolod:)

    VálaszVálasz
  175. dekatlon szerint:

    http://velvet.hu/sztori/2012/11/14/sajat_apjaval_fekudt_le_az_angol_no/

    na eeeez nagyon kiakasztott! csak nem úgy…
    kérdéseim:
    - Miért kapott ugyanazért a férfi jelentősen nagyobb büntetést? Két jócskán felnőtt emberről beszélünk. Emancipáció meg hova lett? Miért (csak) a férfi került szexuális bűnözőként nyilvántartásba?

    VálaszVálasz
  176. dekatlon szerint:

    gratula a Clubrádiós riporthoz Nőstények! :)
    Most hívott egy ismerősöm, hogy épp azt hallgatja :D

    VálaszVálasz
  177. dekatlon szerint:

    gratula a klubrádiós riporthoz Nőstények! :)
    Most hívott egy ismerősöm, hogy épp azt hallgatja :D

    VálaszVálasz
  178. Deen szerint:

    @dekatlon: Rólad is meséltem, remélem, méltányolod, mennyire szeretünk. :)

    VálaszVálasz
  179. Deen szerint:

    Csak sajnos 10 perc semmire sem elég, annyi mesélnivalóm lett volna a nőStényekről. Na de mindegy, aki idejön, körbenéz, és mindent megtalál, ami már nem fért bele a műsorba.

    VálaszVálasz
  180. dekatlon szerint:

    @Deen: tényleg? :)
    bakker! hol lehet ezt meghallgatni?!? :D

    VálaszVálasz
  181. dekatlon szerint:

    Megkerestem az online hallgatható verziót, de most épp az megy, hogy a férfiakban több a vas, a nőkben meg több a réz. Kicsit ezoterikus megközelítésben.

    VálaszVálasz
  182. Chang Yai szerint:

    hűűűű meséljétek el lécci, miről volt szó meg minden. reménytelen, hogy ha fent is van valahol, 53 napnál és 19 óránál előbb bármit is letöltsek….

    VálaszVálasz
  183. dekatlon szerint:

    @Chang Yai: na ez az! én kérdeztem az ismerősöm, hogy mondjon már valamit! Annyit mondott, hogy értelmes, kerek mondatokban adott, lényegre törő válaszokat hallott…

    VálaszVálasz
  184. Deen szerint:

    @dekatlon: Csupa szépet mondtam rólad, nyugi. :) Mint aktív pasi kommentelőnkről. :) A rádió honlapján a ma 22 óra is szerepel a műsor mellett, szerintem az az ismétlés. Ajánlom annak a kedves kommentelőnknek is, aki szerint csak kitaláltuk az egészet, mert fel akarunk vágni, és olyan, hogy Klubrádió nem is létezik, mert évekkel ezelőtt bezárták.

    VálaszVálasz
  185. Deen szerint:

    @dekatlon: Most direkt húzol… :)

    VálaszVálasz
  186. dekatlon szerint:

    @Deen: basszus, nem hallottam!!! :)

    VálaszVálasz
  187. Moira szerint:

    Én végighallgattam, jó volt, bár ennyire rövid idő alatt nem lehet mindent kivesézni.
    @dekatlon: Deka, rólad csupa szépet mondott Deen, de tényleg. :)
    Egyébként a honlapjuk szerint a műsorok visszakereshetőek.

    VálaszVálasz
  188. sea970 szerint:

    @Moira: Na most akkor már én is megkeresem. Kíváncsivá tettetek. :-)

    VálaszVálasz
  189. dekatlon szerint:

    @Moira: az első linkben csak én nem találom?

    VálaszVálasz
  190. Moira szerint:

    @dekatlon: 26:21-től

    VálaszVálasz
  191. dekatlon szerint:

    @Moira: 21:00 körül

    VálaszVálasz
  192. dekatlon szerint:

    Meghallgattam! Tényleg jó :D

    VálaszVálasz
  193. hicudzsi szerint:

    @dekatlon: agggyon vagy benne dícsérve :D

    VálaszVálasz
  194. Deen szerint:

    @dekatlon: Hát köszönöm. Igyekeztem. :)

    VálaszVálasz
  195. dekatlon szerint:

    @hicudzsi: nőttem is 1 centit a szememben 8)

    VálaszVálasz
  196. dekatlon szerint:

    @Deen: ha megint lesz riport, esetleg említs 4-5 épp akkor aktuális poszt-témát, amin épp pörög a nép. De ez tényleg csak a “jóhírem” miatti kötelező kötözködés ;)

    VálaszVálasz
  197. sea970 szerint:

    Köszönöm a linket. Nekem is tetszik. Ha nem olvasnálak titeket, akkor most kedvet kaptam volna. :D

    VálaszVálasz
  198. Deen szerint:

    @dekatlon: Hű, ha tudnád, mi minden volt még felírva nekem, amiről mind mesélni akartam. :) Köztük az is, amit írtál, hogy pár aktuális téma, hogy mégis mikről szoktunk írni. Meg még sok minden más is. De baromi kevés ám az a 10 perc, amikor olyanról beszélsz, amit nagyon szeretsz. Pláne ha a műsorvezető meg közben főleg arra kíváncsi, hogy TE hogy érzed magad nálunk. :)

    VálaszVálasz
  199. dekatlon szerint:

    @Deen: ÉN?!?
    Jól, köszönöm. Asszem valami olyat akart hallani, amiben lényegesen eltér a férfi és női megközelítés. De nem okollak, hogy kapásból nem soroltad. Nekem se menne. :)

    VálaszVálasz
  200. Deen szerint:

    @dekatlon: Hát ez az. Ha előre szólt volna, hogy ilyet is kérdez, akkor azért összeszedtem volna pár konkrét példát.

    VálaszVálasz
  201. cozumel szerint:

    @sea970: de jo, de jo hogy ezt mondod! meg az is, hogy visszatertel! remelem megint lesz egy kis idod gyakrabban jonni.
    milyen az uj melo?

    VálaszVálasz
  202. sea970 szerint:

    @cozumel: Mit is mondhatnék? Új melóról vagy jót vagy semmit. :P Kevesebb pénz, több utazás, de legalább nem halunk éhen. Idáig elég sok meló volt, de mostanra lecsengett. És még nincs benne tapasztalatom, hogy mikor indul be újra a szezon, majd meglátjuk…

    VálaszVálasz
  203. cozumel szerint:

    @sea970: hat, erre csak kozhelyesen azt lehetne mondani, hogy de legalabb van munkad, ebben a mai vilagban, mar az is valami

    VálaszVálasz
  204. Chang Yai szerint:

    valaki nem vállal be transcriptet? :-) a szomszéd mobilnetjéről szerintem nem 59 nap hanem 59 év lenne bármit is letölteni. de nem reklamálok, amíg a szomszédaim jelszó nélkül neteznek, hanem lapítok.

    VálaszVálasz
  205. hofeherke szerint:

    Elnézéseteket kérem, én új vagyok itt.
    Én ma hallgattam a Klubrádiót és benne ezt a beszélgetést is.
    A klubradio.hu oldalon megtaláljátok a teljes beszélgetést. A műsorok között ki kell választani az Ötös Bódy Gergővel és ott hallható az egész. Egyébként meg itt a link:
    http://www.klubradio.hu/index.php?id=212%23c
    Tetszett amiket mondtál.

    VálaszVálasz
  206. Deen szerint:

    @hofeherke: Nagyon köszönjük. Érezd jól magad nálunk!

    VálaszVálasz
  207. dekatlon szerint:

    @Deen: Gondolkodtam. Volt régen eg poszt egy középiskolai tanárról, aki hagyta verekedni a diákjait. Agresszió, tesztoszteron ilyesmi. Ott nagyon eltért a férfi női megközelítés.

    VálaszVálasz
  208. Deen szerint:

    @dekatlon: Köszi. :) Legközelebb, ha valahová vendégnek hívnak és ez lesz a fő téma, hogy a női bloghoz hogyan viszonyulnak a pasik, akkor feltétlenül megemlítem.

    VálaszVálasz
  209. cozumel szerint:

    @dekatlon: hat tobb ilyen tema is volt szerintem…

    VálaszVálasz
  210. Koriander szerint:

    szasztok mamókák :) )) gratulálok az interjúhoz, ügyik vagytok!

    VálaszVálasz
  211. Koriander szerint:

    A véleményetekre lenne szükségem, mert helyzet van. A kisfiamnál az éves fogászati kivizsgálásnál (3 éves) kiderült, hogy sajnos van egy szuvas fogacska és az orvos altatásban javasolta a kezelést,hogy a gyerek ne féljen vagy vmi dormicum szirupot itatnak vele (midazolam a hatóanyag) de az anesztes végig mellette van, elolvastam a mellékhatásokat és nem szépítek, beszartam.
    Otthon hogyan kezelik ennyire kicsi gyerekeknek a fogát? A gyerek nem panaszkodik, rágni tud, egyelőre csak szépséghiba egy hátsó rágófogon. Itt ismerősöknél végigkérdeztem és általános gyakorlat az ambuláms kezeléseknél az altatás, ezen meglepődtem, indok gyerek nem tiltakozik. Orvoslányok leírnátok feketén-fehéren, hogy mik a hátulütők? (amit Csuti a epinél írt nekem nagyon jól jött, leírnád itt is, hogy mizu). nagyon köszönöm előre is! ill. ha van hasonlóan szarszülő, mint mi akinek a gyerekének ilyen korán lett szuvas foga megosztaná a tapasztalatát. Tele vagyok lelkiismeretfurdalással, mert nem tudom hol szúrtuk el, gyereknek első fogától elkezdtük a fogpucolást, édességet tényleg csak ünnepekkor kap, fehér lisztes cuccot sem, az én hízós paráim miatt süti sincs, egyedül gyümölcsöket kapott sokat, odafigyelek a fehérje bevitelre, D-vitamint aminofluoriddal kap minden nap és mégis…ó

    VálaszVálasz
  212. sea970 szerint:

    @Koriander: Az altatáshoz nem tudok hozzászólni, azt meghagyom a szakértőknek. De fogügyben volt egy ismerősöm, aki egy falat csokit soha nem adott a fiának, és mégis lyukas lett a foga. A második gyereknél pont ezért már lesz@rták a dolgot, és simán ehetett csokit, cukrot, de ennek a gyereknek nem lett egy szuvas foga sem. Vagyis nem rontottál el semmit, csak a gyereknek ilyen típusú a foganyaga. Szerintem. De talán van itt fogszakértő is. :-)

    VálaszVálasz
  213. Jed szerint:

    @Koriander:

    Barátaink gyerekeinek vannak rossz fogaik, pedig mossák, mondjuk ők nem adtak fluort. Ott többet is tömtek a kislánynak 3 éves korára.

    Magyarországon volt ez, és nem altatták a gyereket, talán ha érzéstelenítő srayt kapott. Az anyuka szerint nem volt nagyobb sírás, és később sem nagyobb traumatikus emlék, mint az átlag hiszti során, ha nem vesznek meg valamit a boltban.

    Néha nem értem a németeket (ti is ott, ugye?), a fiamat akarták azonnal körülmetélni altatásban, mikor egyszer begyulladt a kukaca. Jött a húsvét, utaztunk haza, ott meg kaptunk elocomos krémet, és igen, volt egyszer egy kis rántás is, meg hozzá sírás egy percig, meg fájdalmas pisilés háromszor, nade hogy ennek az elkerüléséért elaltassák meg körülmetéljék…

    Nálatok egyébként hogy javasolták a fluort? Az első héttől vagy az első fogacska megjelenése után?
    Nagyon szar fogúak vagyunk mindketten a férjemmel, a fiam pici baba korától kb. 2,5 évesig kapta a tabit a német gyerekorvosok ajánlásának megfelelően, de most orvost váltottunk, aki csak a fluoros fogkrémet javasolja, ha már van fog.
    Nem tudom, mit csináljunk a második gyerekkel, mert a nagyfiamnak (kopp-kopp) eddig tök jók a fogai. Azaz úgy néz ki, bevált a fluorszedés.

    VálaszVálasz
  214. Moira szerint:

    @Koriander: Nekem piszok sz@r fogaim vannak, meg egy durva parám a fogdokiktól (nemrég oldódott meg a probléma, találtam egy szuper dokit), és a nagyobbikom is örökölte a rossz fogakat. Igaz, nálunk sajna a család tömi őket nasival, de akkor is.
    Van egy tüneményes SZTK-s fogdokija a gyereknek, aki soha nem vetette fel, hogy altatni kéne, még fájdalomcsillapítot sem adott, de sztem egy pici fúráshoz nem is kell. Első körben csak ismerkedés volt a dokival, meg a helyszínnel, második körben már fúrt is, a gyerek akkor volt négy éves, de most a kicsi , aki 3 éves is simán tűrte, hogy a doki nézegesse a fogait, meg ecsetelje.
    Szóval szerintem az altatás teljesen felesleges. A fogak állapota meg sajnos/szerencsére, nem csak rajtunk múlik, úgyhogy szerintem ne emészd magad emiatt.

    VálaszVálasz
  215. Koriander szerint:

    aranyosak vagytok :) , sajnos ez az önemésztés ez alkati sajátosság, mindent ezerszer meg/átrágok… nálunk 50/50 az örökség nekem jó/ a pasimnak rossz fogak jutottak, pont emiatt teszünk meg mindent.

    Jed, igen Németország. és tényleg nem értem, hogy ha engedte tükörrel megvizsgálni, akkor miért ne lehetne egy lidocainos sprével megpróbálni, mondjuk az is gond, hogy nem tud a fiam németül, beszélni is folyékonyan csak a nyáron kezdett el magyarul, tehát a dokinak nehezebb helyzete van…. igen a a zymaflour szedte ő is, plusz a fogkrém is fluoridos és nem cumizott soha (2 éves koráig szoptattam).gratulálok a Kicsihez, vagyis szurkolok, hogy minden renben legyen!

    Moira van esetleg a tündéri dokitoknak magánrendelése? tavasszal készülünk haza és én legszívesebben elhalasztanám a dolgot, inkább maradok tovább a két gyerekkel.

    VálaszVálasz
  216. Moira szerint:

    @Koriander: Rákerestem, itt rendel, Bagyinszki Rékának hívják:
    http://www.viadent.hu/orvos.php

    VálaszVálasz
  217. amama szerint:

    Sziasztok, csak ki kell eresszem a gőzt, és kiváncsi is vagyok, én fújtam fel a dolgot vagy tán igazam van… Mit szóljak ahhoz, hogy az unoka péntek délután, mikor mentem érte az óvodába, lelkesen mesélte, hogy hittanon volt. Én köpni-nyelni nem tudtam pár percig, aztán megkérdeztem az óvónőt, ez hogy lehet, év elején nem kértük a hittant, ahogy az előző két évben sem. Hárított, azt mondta, nem tudja, ő délutános (de mint utána a menyem elmondta, a foglalkozás délután van). Nem értem az óvónőt, de a hitoktatót sem. Hogy veszi magának a bátorságot, hogy elviszi a foglalkozásra azt a gyereket, aki nincs beiratva. Ez mégsem kézműveskedés, amin legfeljebb potyára részt vett, nem? Gondoltam elmagyarázom nekik, miért nem kérünk katolikus hitoktatást egy evangélikusnak keresztelt, hanukkát és karácsonyt is ünneplő, templomba nem járó gyereknek, de most úgy gondolom, semmi közük hozzá, miért nem kérjük. És azt is gondolom, hogy súlyos hibát követtek el. És feltámad bennem a félelem, hogy ez már a jövő évtől kötelező iskolai hit- és erkölcstan szelleme…

    VálaszVálasz
  218. cozumel szerint:

    @amama: hat, en is felhaboritonak tartom, de magyarorszagon jelenleg nem tehtesz semmit. hacsak nem vagy idomilliomos, es nem kezdesz el jogi uton viaskodni blablabla… amit ugye senki nem fog megtenni, mert nem fogod a gyereket kitenni annak, hogy vele kellemetlenkedjenek esetleg, mert te meg az ovodaval kellemetlenkedtel.
    igy megy ez mostansag.

    VálaszVálasz
  219. zolnaid szerint:

    @amama:
    óvodavezetőhöz kell fordulni, ha nincs megfelelő reakció, a fenntartóhoz.
    Alkotmányos joga a szülőnek meghatározni a vallási nevelést.
    A hitoktatónak is van főnöke akihez menni lehet, és félreértés azt hinni hogy direktbe fognak így maguknak báránykát, ez nem onnan indult ki, max a hitoktató akciója lehetett.

    Bár elképzelhető hogy véletlenül beterelték a gyereket de akkor milyen munka folyik ott ha nem tudják követni melyik gyerek hol van?

    Egyébként annak se örülnék ha potyára különtornáztatnák a gyereket vagy bevinnék angolra.

    VálaszVálasz
  220. zolnaid szerint:

    @cozumel:
    Már hogy ne tehetne, mehet fenntartóhoz pl.
    Írásban az ovivezetőhöz, kezdésnek.

    Oké nem fog három milliót összeperelni kártérítésként, de gondolom nem ez a cél.

    Mondjuk én nagyon határozottan elmagyaráznám az óvónőnek hogy ezt nem akarom, (hogy miért nem, ahhoz abszolút semmi köze) és hogy szíveskedjenek a dolgukat rendesen végezni.
    Szerintem tudja az óvónő hogy hibázott, egy elnézéskérést megereszthetett volna, nem kellett volna összevissza sumákolni.

    VálaszVálasz
  221. cozumel szerint:

    @zolnaid: hat, sok ember nem igy mukodik, hanem inkabb ugy, hogy inkabb nem szolok, nehogy a gyereken csapodjon le. es sokszor nem is alaptalan ez a felelem.

    VálaszVálasz
  222. madz szerint:

    @cozumel: már miért ne szólhatna? hát basszus, ha a gyerekemmel bármi gond van az oviban, az első, hogy beszélek az óvónőkkel. miért lenne ez alól kivétel ez az eset? oké, hogy sok hülyeség van mostanában, de azért ne csináljunk már úgy, mintha ez már orwell lenne.

    VálaszVálasz
  223. zolnaid szerint:

    @cozumel:
    Igen, sok embernél így működik, de a gyerek megér ennyit, nem? ha bepisil és kinevetik, akkor se szóljon a szülő? vagy most azért ne szóljon mert ott a szó hogy hitoktatás? hát basszus ne építsünk már magunknak diktatúrát, naná hogy szólni kell.
    Amelyik óvónő egyébként ilyenkor a gyereken ver le egy normális hangvételű figyelmeztetést, azzal nem ez lesz sem az első, sem pedig a főbaj, az szívatja a gyereket akkor is ha bal lábbal kelt.

    VálaszVálasz
  224. madz szerint:

    @zolnaid: de tényleg bakker, ez egyébként elterjedt nézet. “nem beszélek a tanárral, mert a gyerekemnek baja lesz belőle”. hát bakker mert minden tanár gonosz vadállat…

    VálaszVálasz
  225. cozumel szerint:

    @madz: tegnap a lovoldozes kapcsan mar meg is szuletett az elso okos t shirt igazsag:
    “kedves istan, miert hagyod, hogyilyesmi tortenjen az iskolankban?”

    “kedves diak, engem nem engednek be az iskoladba”

    miutan felvetettem az ismerosomnek, hogy kisse gyomorforgato egy tragediat a sajat vilagnezetenek a propagalasara felhasznalni, gyorsan, frissiben, azonnal torolt.elotte meg visszairt, hogy micsoda tragikusan ures eletem lehet nekem, isten nelkul

    na most elkepzelem, hogy egy ilyen felfogasu ovononek megmondom, hogy kurvara nem szeretnem, ha meg egyszer elofordulna, hogy a gyerek bekeveredik hittanra.
    biztos kedves lesz majd hozza utana…

    szoval persze, szolni kell, aztan azt is megertem, ha valaki nem mer…

    VálaszVálasz
  226. zolnaid szerint:

    @madz:
    Ja, tudom, az én szüleim se szóltak semmiért,
    aztán megfigyeltem hogy akiknek a szülei viszont igen, azok általában sokkal jobban jöttek ki a dolgokból, gondolom általában véve az a tanár aki nem volt eleve vadállat, felfogta hogy ez a szülőnek fontos és respektálta is.

    VálaszVálasz
  227. zolnaid szerint:

    @cozumel:
    de most te alapból feltételezed hogy az óvónő azért küldte be a gyereket mert meg akarja menteni a kis lelkeiket Jézuskának…
    aztán az ám nem is lehet hogy fáradt volt vagy figyelmetlen vagy a dadus összeszedte a gyerekeket és átvitte a hittanra és közzékeveredett egy olyan is aki nem oda tartozott…

    VálaszVálasz
  228. cozumel szerint:

    @zolnaid: nem, en csak szamolnek a lehetoseggel.
    de mondjuk en pont szolnek, viszont nem is tennem fel a kerdest itt, esetleg puffogva elmondanam, hogy mi volt a szitu.

    amama viszont egyertelmuen nem ilyen, elegge vajudik a tortentek miatt, szoval feltetelezem, o az az tipus, akinek igenis az jut eszebe, hogy mi lesz ha a gyereken csattan.

    VálaszVálasz
  229. madz szerint:

    @cozumel: figyu. hülyék mindenhol vannak. de azért az is hülye, aki engedi, hogy mindenhol az előítéletei irányítsák.
    ami a lövöldözéssel kapcsolatos vallási vitát illeti, hát ez olyan, mint móricka, neki is mindenről ugyanaz jut az eszébe.
    én a gyerekem mindkét óvónőjének a tevékenységét látom a fészbukon, ők is az enyémet, így tudjuk, hogy nem mindenben értünk egyet finoman szólva. de a fiamat nagyon szeretik. amíg így van, leszarom a meggyőződésüket. ha meg nem így lenne, szintén leszarnám, de vinném onnan a gyereket. mert ez nem meggyőződés kérdése.
    és már volt, hogy meg kellett beszélnünk dolgokat.

    VálaszVálasz
  230. zolnaid szerint:

    @cozumel:
    Amama a nagymama, nem feltétlenül neki kell szólnia, hanem a szülőnek. Gondolom ezért se állt le ott kiosztani az óvónőt.

    VálaszVálasz
  231. cozumel szerint:

    @madz: vinned, amig vinni lehet. magyarorszag 80%a nem budapesten el, de meg videki nagyvarosokban is nehez alternativat talalni sokszor.
    de mondjuk nem ez a lenyeg, viszont benne lehet a pakliban.

    VálaszVálasz
  232. madz szerint:

    @cozumel: jól látod, tényleg nem ez volt a lényeg :D

    VálaszVálasz
  233. cozumel szerint:

    @madz: viszont te irtad, hogy vinned onnan a gyereket :)
    hat mar csak nem raksz moratoriumot a hozzaszolasaid bizonyos reszere :D

    VálaszVálasz
  234. madz szerint:

    @cozumel: nézd, ha a gyereknek árt a pedagógus, akkor ott valamit tenni kell a szülőnek. ha nincs rá mód, hogy elvigye, akkor beszélni vele vagy a felettesével vagy akárkivel. nem pedig eltűrni azzal a felkiáltással, hogy hát abból baja lesz a gyereknek. hisz a gyereknek már baja van.

    VálaszVálasz
  235. madz szerint:

    egyébként én egyre inkább úgy gondolom, hogy ez a “nem szólok, mert csak baj lesz belőle” csak racionalizálása annak az egyszerű ténynek, hogy semmit sem csinálni mindig egyszerűbb, mint valamit csinálni.

    VálaszVálasz
  236. cozumel szerint:

    @madz: perse, ha a gyereknek baja van, a legtobb szulo fog is szolni. de hat ez csak egy kellemetlenseg, ettol meg a gyerek enni kap, vigyaznak ra, megtanitjak neki a cson cson gyurut, szoval mi baja lehet egy kis hittanbol, hat nem ezen fog osszebalhezni, inkabb valami sulyosabb ugynel majd…

    VálaszVálasz
  237. madz szerint:

    @cozumel: ha szerinte ez csak egy kellemetlenség, akkor nincs gond, nem is értem, hogy akkor miért puffog.
    de ha szerinte baj, akkor meg szóljon.

    VálaszVálasz
  238. nyulmama szerint:

    Nálunk is van hittan-muszáj, kötelező beengedni a hittant a világi óvodákba is.
    De én-és a kolléganőim is!-csakis kizárólag azt a gyereket engedjük le, kinek a szülei ezt aláírták.
    Viszont. a hittantanárnő simán besöpörné őket, akik menni akarnak-mert menni akar nem egy, ugyanis minden hittanon kapnak valami biszbaszt.
    Nem is szeret engem hittanos néni, mert megmondtam neki,hogy nem viheti el, csak azt, akinek erre a szülője engedélyt adott.

    Ellenben a fenti esetben azért simán elképzelhető, hogy nem szándékos volt a dolog, szólni kell, hogy nem szeretnék, ha enne, és kész.Figyelmetlenség volt, az tény, de miért is nem lehet ezt megmondani?

    VálaszVálasz
  239. nyulmama szerint:

    Mármint természetesen menne, nem enne.

    VálaszVálasz
  240. zolnaid szerint:

    @cozumel:
    A gyerek az óvodai idő alatt nem állt az óvónő felügyelete alatt, és erről a szülő nem tudott.
    Azért ez így hirtelen elég súlyos, nem?

    VálaszVálasz
  241. amama szerint:

    Szóval: igen, én a nagymama vagyok, hétfőn az anyja beszél mindkét óvónővel. Tovább nem vinné a dolgot, ha kap egy “Elnézést, majd figyelünk”-öt. Csak én szembesültem a dologgal, és bizony bennem felmerül – régi beidegződés talán- hogy baja lesz a gyereknek, ha szólunk… Nem hiszem, hogy szándékos lett volna az óvónő részéről, a hitoktató felelőssége viszont szerintem sokkal nagyobb. Amúgy meg azt gondolom, hogy a hittan pont az a külön foglalkozás, ahová nagyon nem kellene véletlenül gyereket engedni-vinni. Bízunk az óvónőkben, rájuk bízzuk a gyereket a nap nagy részében, ez a bizalom veszhet el az ilyen véletlenekkel. Amúgy köszönöm a véleményeket, már nem gondolom, hogy bolhából elefántot készültem csinálni :-)

    VálaszVálasz
  242. nyulmama szerint:

    @amama: Nézd, én biztosan nem “verném le” a gyereken, ha szólnál, mert jogos. Figyelmetlenség volt, én nem tételezem fel, hogy szándékos “térítés” állna e mögött, de a figyelmetlenségért elnézést kell kérni.Ennyi.

    VálaszVálasz
  243. nyulmama szerint:

    @zolnaid: A hittan foglalkozáson nálunk sem áll a gyerek az óvónő felügyelete alatt, mert akkor a hittanos van velük, lévén az óvónő nem tud egyszerre két helyen lenni. Sót, atöbbi különórán is az van velük, akik a különórákat tartják.
    azért nem arról van szó, hogy a gyerek felügyelet nélkül volt, ne keverjük már ezt ide.

    Igen, figyelmetlenség volt, az tény, de hogy jön az ide, hogy a gyerek nem állt óvónői felügyelet alatt?

    VálaszVálasz
  244. zolnaid szerint:

    @nyulmama: nem azt írtam hogy felügyelet nélkül volt hanem hogy rábízta a szülő az óvónőre és ő továbbpasszolta minden értesítés nélkül.
    Szerintem ez önmagában nincs rendben.

    VálaszVálasz
  245. amama szerint:

    @nyulmama: Igen, én is remélem, hogy ennyi lesz!

    VálaszVálasz
  246. nyulmama szerint:

    @zolnaid: Igen, erre írtam én is , hogy figyelmetlenség volt, amiért illik elnézést kérni.

    VálaszVálasz
  247. cozumel szerint:

    @nyulmama: hat igen, azert ha nem is orwelli, de mindenesetre az, hogy nincs szekularis ovoda-mert ha be kell engedni a hittant, akkor NINCS-szoval ez egyszeruen szembeszarja azt az alapveto jogot, amit lelkiismereti szabadsagnak nevezzunk.

    es nem, nem eleg, hogy de hat nem kotelezooooo, mert pont eleg, hogy ott az aljas manipulacio, amelyik kis ajandek bizbasszal probalja a gyereket indoktrinalni.

    ettol fuggetlenul az adott esetben persze, elkepzelheto, hogy csak figyelmetlenseg volt.

    VálaszVálasz
  248. nyulmama szerint:

    @cozumel: Igen, be kell engedni.Erről sajnos nem az óvónők tehetnek, ez van.Én sem helyeslem, egyáltalán nem, és olvastam már lelkészről is, aki azt mondta-szerintem teljesen jogosan-hogy ő nem megy ki oviba-iskolába mert a hittan helye a templomban van.

    Ettől függetlenül nagyon remélem, hogy az adott esetben semmi másról nem volt szó, mint arról, hogy a gyerek le akart menni, és lement, nem figyeltek rá oda.

    VálaszVálasz
  249. cozumel szerint:

    @nyulmama: hat persze, hogy nem az ovoda tehet rola, ez egyertelmu.

    VálaszVálasz
  250. vocsok szerint:

    Sziasztok, a segítségeteket kérem: réges-régen összegyűjtöttétek valamelyik cikknél, hogy milyen papírokat kell intézni a gyerekeknek, ha a szülőkkel együtt külföldre költöznének. Most sehol nem találom. Ha valaki belinkelné, sokat segítene! Köszönöm!

    VálaszVálasz
  251. Csutkababa szerint:

    Hittanos beszélgetéshez:
    az első Antall-kormány idején volt elsős a nagyobbikom.
    A beíratkozáskor megkérdezték, akarom-e hittanra íratni. Katolikusra, lévén nincs ott más, kis faluban laktunk éppen.Mondtam, nem íratom be, ha a gyerek kíváncsi, majd szól, hogy szeretne menni, a kulturálódás ellen semmi kifogásom, egyetemes értékek, blabla, mint a görög mitológia, stb…a MÁSODIK tanítási napon a gyerek nem jött elő a suliból. Vártuk, aztán bementünk, ahol is kiderült, a hittanos banya egyszerűen besöpörte az egész osztályt hittanra, tekintet nélkül a gyerek és az osztályfőnök tiltakozására.
    Jellemző az akkori túlhajtott vallási cuccra, hogy a tanárnő nem nagyon mert tiltakozni, mert jajmilesz, bajomlesz, jaj.
    Én ajtóstul mentem be, üvöltve osztottam ki a ribancot, és vittem a gyereket. Másnap igazgatónő, panaszt tettem, és még sosem láttam ilyen boldog igazgatónőt, ha valaki panaszt tett… Az ő szemét is szúrta a dolog.

    VálaszVálasz
  252. vocsok szerint:

    @hicudzsi:
    Nagyon köszönöm! :)

    VálaszVálasz
  253. Farkasokkal tancolo szerint:

    Sziasztok, remélem mindenkinek jól telik az ünnepe! :-)
    Én nagyon szép ajándékot kaptam: a nagyobbik lányom, aki már idestova 39 éves, s évek óta szeretne gyereke, egy uh képet mutatott nekünk , miszerint augusztusban érkezik a kis kései második unokám. Drukkoljatok, hogy megláthassam! :-)

    VálaszVálasz
  254. hicudzsi szerint:

    @Farkasokkal tancolo: Annyira nagyon szurkolok nektek!!! :) ))) És hatalmas gratula :D

    VálaszVálasz
  255. cozumel szerint:

    draga FT, en mar a feszbukon is gratulaltam, nagyon remelem, hogy minden rendben lesz a babaval, mamaval, es veled is!
    sokat gondolok ratok!

    VálaszVálasz
  256. Ziebi szerint:

    @Farkasokkal tancolo: hűűű micsoda ajándék! :) Gratulálok és nagyon drukkolok én is! :)

    VálaszVálasz
  257. Moira szerint:

    Végre megtudtam, igazából miért is a férjemet választottam. A kulcsszavak: egzisztencia, egzisztencia, pénz, ajándékok, utazás. Lehet, hogy meg kéne mutatnom ezt a fantasztikus cikket a férjemnek is, csak hogy tudja, mi a dolga :D :D
    http://www.men.hu/tul-nagy-korkulonbseg-avagy-miert-van-veled/nok/paros/208

    VálaszVálasz
  258. dekatlon szerint:

    http://velvet.hu/sztori/2013/02/05/sms-ben_csabitotta_szexre_diakjat_a_tanarno/
    1. mi van már az amerikai tanárnők mind megbolondúltak?
    2. 10 év egy sms-ért? Mivan?!?

    VálaszVálasz
  259. Chang Yai szerint:

    jaja, és képzeld Deka, ha még fel is fegyverzik a tanárokat, ahogy a National Rifle Association szeretné :-)

    VálaszVálasz
  260. dekatlon szerint:

    @Chang Yai: Öööö… Szeress, vagy lelőlek? :)

    VálaszVálasz
  261. Chang Yai szerint:

    mármint kb ennyire lehet megbízni emberekben, hogy azt teszik, amit kell, vagy ami a másiknak a legjobb. a tanárok között is van annyi pszichopata, bűnöző, ragadozó és potnciális gyilkos, mint a nemtanárok között. azt meg még néhány kollégáról is el tudnám képzelni, hogy adott esetben a plafonba lő, hogy kuss legyen már :-)

    VálaszVálasz
  262. dekatlon szerint:

    kezdetben… aztán jöhetnek a célzott lövések…

    VálaszVálasz
  263. dekatlon szerint:

    5 perce történt.
    Az irodánk előtt egy kb 20 éves cigány gyerek verte a vele egykorú cigány berátnőjét.
    A kollégák az ablakban, röhögve.
    Mondtam, menjünk ki, ne hagyjuk. Mondtám menjek, ha annyira akarok, de ezek állatok, így élnek, ezért felesleges.
    Mondtam valaki jöjjön, ketten már elrettentő erő vagyunk. Senki.

    Most én vagyok az antiszociális, mert nem tudok velük röhögni azon, hogy egy nőt vernek a ház előtt. Hát úgy néz ki erre rábasztam. :(

    VálaszVálasz
  264. lys szerint:

    @dekatlon:

    Szép dolog is irodában dolgozni!

    Néhány éve volt hasonló élmény, kisebb cigány csoport (valszeg egy család lehetett, mert különböző korosztály képviseltette magát) egyik tagját, egy fiatal srácot “nevelt”. A közelben álló rendőröknek szóltunk, hogy ott arrébb lehet, hogy intézkedni kellene. A lakonikus válasz annyi volt: belügy. Aztán elindultak a nevezett irányba, de látszott, hogy nem igazán mozgatja őket a dolog.

    Ha szerencséd van, legalább egy el fog gondolkozni a dolgon.

    VálaszVálasz
  265. dekatlon szerint:

    @lys: ezek 30+ éves emberek. Már mind elgondolkodott életében a “dolgon”. Az jött ki, hogy himsovének és rasszisták. Nincsenek illuzióim.
    Én vagyok a hülye, hogy nem velük röhögtem. A csajon igy se, úgy se segítettünk. :(

    VálaszVálasz
  266. dekatlon szerint:

    Na, megvan az első pár próbaper, szölőtartásból! Egyelőre elbukták a szociális otthonok, hogy a gyerekeken hajtsák be a nem alacsony térítési díjat. De most javaslatok vannak alaptörvény módosításra, hogy mégiscsak rájuk lehessen verni valahogy.

    Éljen a Párt! Éljen a Párt! Megoldódik a lenyúld nyugdíjak problémája! Ráverik a költségeket az utódokra.

    VálaszVálasz
  267. Tenna1998 szerint:

    Sziasztok !!! Segitséget szeretnék kérni hogy kint lakik egy ismerösök külföldön a gyere kével és nem dolgozik , nincs biztositásuk semilyük , és még bejelntet lakcimük sincs !!!! És igy lehet igényelni családi potlékot ?? elöre is köszönöm

    VálaszVálasz
  268. hicudzsi szerint:

    @Tenna1998: Nem tudom ugyan melyik országról van szó, de itt Angliában nem lehet, csak ha van lakcím.

    Azt igazolni kell a bérleti szerződéssel, plusz a gyerek születésijét a szülők házasságiját, meg még pár dolgot be kell nyújtani a hatóságoknak.

    Sok külföldi bevándorló próbálja kijátszani a hatóságokat itt úgy, hogy nem hozzák magukkal a gyereket, csak bejelentik, mintha velük lenne. Emiatt egyre szigorúbb az elbírálás és az ellenőrzés.

    VálaszVálasz
  269. Tenna1998 szerint:

    Már fél éve kint tartozkodnak , semmi anyagi támogatást nem kapnak , :( Am ugy hollandiárol van szo aért irtam ide mert sehol nem tudtak fel világositani ezzel az ügyben :(

    VálaszVálasz
  270. hicudzsi szerint:

    @Tenna1998: Nem tudom elképzelni, hogy bármilyen eu-s országban megigényelhető legyen a csp bejelentett lakcím és egyebek nélkül.

    Mennyire beszélnek hollandul? Itt Angliában vannak állami irodák, ahol tanácsot lehet kérni ilyen ügyekben. Mindenben segítenek.
    Biztos vagyok benne, hogy ott is van ilyen lehetőség, munkaügyi hivatal, tanácsadó iroda, önkormányzat ahol ingyenesen adnak tájékoztatást.

    VálaszVálasz
  271. Tenna1998 szerint:

    Hát nem beszélnek!! a gyerek ugyan holland iskolába jár év elejétöl de csak a nyelvet tanulják , ugy hogy szinte se hogy :(

    VálaszVálasz
  272. hicudzsi szerint:

    @Tenna1998: Akkor ha jár iskolába kell, hogy legyen nyomuk a rendszerben. Tehát kell regisztrált lakcím.

    VálaszVálasz
  273. Tenna1998 szerint:

    Pedig nincs egyiknek sem lakcime itt kint, az anyának van szofi száma csak !!!! semmi hivatalos lacimük nincs

    VálaszVálasz
  274. Chang Yai szerint:

    nem olvastam a perről, milyen alapon bukták el?
    engem az nagyon zavar, hogy ha a szülő egész életében mondjuk elkártyázta vagy elitta a családi pótlékot, a fizetését, meg a gyerek zsebpénzét, akkor ezt hogy a fenébe is kellene bizonyítanom, hogy érdemtelen lett? örül az ember, hogy megszabadult tőle, nemhogy még bizonyjtékokat gyűjtsön. és ha akarna is gyűjteni, pl bántalmazásról, akkor mégis hogyan, ha a rendőrség álláspontja a “belügy”, mint fentebb?!
    ha valaki nekem valaha azzal jön, hogy fizessek a faterom után akármit, akkor jöhet utánam behajtani a készpénz dollár kötegeimet a főnököm széfjéből Yangonban.
    hű bazmeg megint hogy felhúztam magam, aztán leeht, hogy nem is kéne :-)

    VálaszVálasz
  275. Chang Yai szerint:

    magyartanárok mit szólnak?
    http://www.origo.hu/itthon/20130308-a-magyar-helyesirasi-szabalyzat-tizenkettedik-kiadasanak-tartalmabol.html
    a szakma szerint milyen nagy átfogó változásokra lenne szükség egyébként?

    VálaszVálasz
  276. madz szerint:

    @Chang Yai: hát pl hogy az ún “nyelvhelyességi” szabályokat egy az egyben ki kéne hagyni egy helyesírási szabályzatból.
    ezenkívül sok következetlenség van pl az egybeírás-különírás terén, ráadásul ennek a szabályait a népesség kb 80-90%-a helytelenül használja. ebből ugye annak kéne következnie, hogy akkor egyszerűsítünk a szabályon, nem pedig annak, hogy a fél ország frusztrált emiatt.

    VálaszVálasz
  277. Chang Yai szerint:

    … a maradék 10-20% meg ezután fog összezavarodni…. amikor legutóbb megbolygatták ezeket, akkor én nem voltam hajlandó tudomásul venni a szabályokat. tiszta röhej, hogy eddig próbált valamit beleverni a gyerekbe szegény magyartanár, most meg verheti az ellenkezőjét. (szívből örülök neki, hogy az angol helyesírást nem bolygatják, annak ellenére, hogy milyen kaotikus. valamiért a gyerekek nagyon lazán veszik. főleg azok, akik már tudnak kínaiul is írni :-) )

    VálaszVálasz
  278. madz szerint:

    @Chang Yai: hát ezt legutóbb 1984-ben bolygatták, szóval elvileg már ideje volt.

    VálaszVálasz
  279. Chang Yai szerint:

    elvileg ja, de most ettől egyszerűbb vagy ésszerűbb (bocs, észszerűbb) lesz majd akármi is? nekem nem úgy tűnik :-) de nekem mindegy is, mert a BA-n, Határátkelőn meg Nőstényeken kívül csak emaileket olvasok meg írok magyarul, aztán kész, részemről ennyi. (10 hete nem beszéltem már megint magyarul, nagyon durva volt a telefonban megint, hogy inkább átváltottam angolra. azért néha nagyon grrrrrr ez.)

    VálaszVálasz
  280. Title…

    [...]one of our guests a short while ago proposed the following website[...]…

  281. Title…

    [...]we prefer to honor many other internet websites around the web, even if they aren’t linked to us, by linking to them. Beneath are some webpages really worth checking out[...]…

  282. Title…

    [...]Here are several of the internet sites we suggest for our visitors[...]…

  283. Title…

    [...]below you’ll obtain the link to some web-sites that we assume you ought to visit[...]…

  284. Title…

    [...]please take a look at the web-sites we adhere to, like this one particular, as it represents our picks through the web[...]…

  285. bicep tendonitis szerint:

    Title…

    [...]we came across a cool web page that you simply may possibly get pleasure from. Take a look in case you want[...]…

  286. explanation szerint:

    Title…

    [...]always a large fan of linking to bloggers that I adore but really don’t get a great deal of link like from[...]…

  287. Title…

    [...]usually posts some extremely intriguing stuff like this. If you are new to this site[...]…

  288. Title…

    [...]always a major fan of linking to bloggers that I appreciate but really don’t get a great deal of link love from[...]…

  289. Title…

    [...]we came across a cool web site that you just may possibly enjoy. Take a look when you want[...]…

  290. Title…

    [...]Wonderful story, reckoned we could combine several unrelated information, nevertheless genuinely worth taking a search, whoa did 1 study about Mid East has got extra problerms as well [...]…

Szünetelünk

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy csapat akik ...

Augusztus 5.

Felkeltem, sütött a nap. Normális augusztusi nap volt, már reggel ...

Hasfelmetsző klub

Még hónapokkal ezelőtt volt egy kérdésünk, miszerint mit olvas egy ...

Gomba-kisokos: felsz

Ma nem receptet hoztam nektek, még csak nem is egy ...

Kossuth Lajos azt ü

Az aldiba' meg adtak egy kokárdát a vásárlás után. Bazmeg. ...

This site is protected by Comment SPAM Wiper.